💬
Logga in
Fuska.se

Svar På Dom Mesta Frågorna Till Fable

44 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

tycker ni att jag ska köpa Fable

Japp B)

↗ till inlägget

tycker ni att jag ska köpa Fable

jappe

↗ till inlägget
Jag är oxå villig att hjälpa dig som behöver hjälp med Fable, har klarat ut det flera gånger

vad är det för skilnad på fable the lost chapters en det vanliga fable

11 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur gör man slut med sin fru på fable.

jag har nyss skaffat en . men jag vet inte

hur man gör slut med henne lol  ;)

nopp bara slå elle gifta sig med en annan i sama stäle elle by :P B) :)

23 Dec 2007
Nivå 2 · Novis

Ingen som har något tips som får en att se yngre ut eller så? eller typ stanna i en ålder eller vad som helst

11 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

det går inte :ph34r:

Nivå 7 · Fuskare

vill ni ha en bra crossbow såm laddar om snabbt ska ni går till darkwood och öppna en ksita med 15 nycklar då får ni arkens crossbow

finns även en pilbågen som du får när du offrar i tempel of skorm i darkwood men har inte sj fått den

8 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

vill ni ha en bra crossbow såm laddar om snabbt ska ni går till darkwood och öppna en ksita med 15 nycklar då får ni arkens crossbow

finns även en pilbågen som du får när du offrar i tempel of skorm i darkwood men har inte sj fått den

Hur dödar jag lady grey? :evil: :huh:
22 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag undrar bara vad man ska göra i det där rummet när vakten läser en dikt? asså när man blivit till fånga tagen av Jack of Blades eller hur ser man till att man inte blir fångad? Har fable the lost chapters

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ingen som har något tips som får en att se yngre ut eller så? eller typ stanna i en ålder eller vad som helst

Man ska gå till Temple of avo och donera pengar vet inte hur mycket men det går det vet jag ;)

Senast ändrad:

29 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
vet nån var alla tre blou mushrums är :(
30 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror jag vet svaret med det är lika bra att fråga ^^ Kan man ha svart hår under hela spelet? hur isåfall? jag får grått/vitt i mitten av spelet typ... samma grej på TLC som jag också har...

↗ till inlägget

vet nån var alla tre blou mushrums är :(

För det första, j*vla nöt, är det 4 blue mushrooms

en finns i vattnet vid Demon Door i Heroes Guild stå i mitten ungefär och fiska för att få den.

en tjej i picnic area har nästa gör nått roligt typ 3 gånger så får du den. Dansa brukar vara bäst.

en trader i barrow fields har en den står på bordet bakom honnom. Sno den och fly in i oakvale. om vakterna får fast dig betala inte för du kan fly även om dom är efter dig.

den sista kommer jag inte ihåg var den är men om du frågar tradern som säljer en så säger han vart dom 3 andra finns. Gör det innnan du snor hans och betala inte när han frågar

Nivå 11 · Veteranfuskare

Den sista får man genom att brevväxla mellan en kille i Guild Woods, och en tjej i Oakvale.

4 Apr 2008
Nivå 0 · Nykomling

Tack :)

vad ska man ofra i templet i darckwood <_<

Nivå 11 · Veteranfuskare

Man ska offra människor, man offrar de genom att få de att följa dig och sen prata med någon av männen.

11 Apr 2008
Nivå 0 · Nykomling

snälla :(

var är borgmästarn

en vakt vill att jag ska prata men bormästaren

Nivå 11 · Veteranfuskare

När du har kommit in från Bowerstone South så ska du till höger direkt.

14 Apr 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag såg inte bormästaren är det nåt man måste göra först

27 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Man ska offra människor, man offrar de genom att få de att följa dig och sen prata med någon av männen.

Hur många måste man offra för att få pilbågen?

Senast ändrad:

19 May 2008
Nivå 0 · Nykomling
en :D
15 Jun 2008
Nivå 1 · Novis

För att få Skorm's Bow ska man offra en människa precis vid midnatt.

Edit: Om nån behöver hjälp med att få tag på ett speciellt förmål eller ett quest eller så kan ni fråga. Dock så kan jag inte hjälpa er med frågor om The Lost Chapters, för det har jag aldrig prövat.

Senast ändrad:

16 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

hur har man sex?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in