Gäst NettanSthlm Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Skrivet 24 Maj 2005 Hej på er! Sitter fortfarande och kämpar med Donkey Kong Country. Nu är jag uppe i 77 % men snart ger jag upp. Hittar inga fler dolda banor? Nån som har nåt bra tips på en riktigt klurig dold bana? Ha de!
frezy_man Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Skrivet 26 Maj 2005 dolda banor...antar att du menar bonus banor?...Ifall du inte visste går det ta 101 % Donkey Kong country, 102% på DKC 2 och då 103 % på DKC 3. Det bästa sättet att hitta alla 101% är att hitta alla 101% är att gå in på www.speeddemosarchive.com och kolla in/ladda ner speedrun filmen när en kille atr alla 101% på någon timme! lycka till
Gäst NettanSthlm Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Jätte-bra tips! Tack. Det tog ju lite tid att sitta och titta på när han spelade men det var det värt! Nu vet jag var jag ska leta efter de dolda banorna! Tack!
Basse Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Jätte-bra tips! Tack. Det tog ju lite tid att sitta och titta på när han spelade men det var det värt! Nu vet jag var jag ska leta efter de dolda banorna! Tack! Hej... det fungerar inte för mig när jag ska ladda hem. Hur gjorde du?????
Gäst NettanSthlm Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Skrivet 10 Juni 2005 Hej! Jag gick i på länken www.speeddemosarchive.com. Klickade på "game list" och sen på rätt spel. Sen klickade jag på tiden. Alltså på Donkey Kong klickade jag på där 0:50 lyser blå-lila. Sen klickade jag på Archive U.S, den översta. Då startade det. Men man behöver ha Windows Media Player. Lycka till!
Rekommendera inlägg