💬
Logga in
Fuska.se

Vissa Lärare Är Ju Dumma I Huvudet!

14 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

:angry: j*vla LÄRARE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry:

http://www.expressen.se/index.jsp?a=291188

Nivå 5 · Fuskare

Ja, det är inte trevligt, men det är ingen yhet, tyvärr.. ;) :zzz:

Nivå 9 · Veteranfuskare

finns ju t.o.m. ännu värre exempel, med t.ex. socialarbetare och sånnt.

Nivå 5 · Fuskare

Varför är det värre? Jobbet spelar väl ingen roll. Personen kan lika väl vara en bankdirektör, men det är ändå lika vidrikt..

Nivå 11 · Veteranfuskare

världen är full utav människor. alla kan inte vara likadana. nu vill jag inte stödja våldtäksmän, men, det är inte bara lärare som är sjuka.

27 May 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #6

Men asså lärare e till för att göra mäniskor smartere och bättre, inte dåligare! :meddum:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför är det värre? Jobbet spelar väl ingen roll. Personen kan lika väl vara en bankdirektör, men det är ändå lika vidrikt..

tycker det är värre att en person som ska hjälpa sådana som t.ex. redan blivit våltagna själv våldtar dem de ska hjälpa än att t.ex. en lodis som inte vet vad han gör våldtar.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Dem har inte vart våldtagna tidigare, det var en helt vanlig skola.
Nivå 9 · Veteranfuskare

mm, man nu menade jag inte läraren utan det jag skrev i första posten, en socialarbetare, eller vad man nu ska kalla honom...

Nivå 5 · Fuskare

Det spelar ändå ingen roll.>_>

Man borde komma på nåt att stoppa det hela.

30 May 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är ju sjukt att våldta sina elever!

Senast ändrad:

31 May 2005
Nivå 7 · Fuskare

aa asjukt

Nivå 1 · Novis

MIn kompis bror (han går i 7an) han hade en lärare(manlig) som alla i klassen gillade. Men sen så var han sjuk ledig i typ 2 månader och ingen viste om han var sjuk eller inte. men så visade sig att den läraren hade tagit hem 9orna(tjejerna) o tvingat dom att drika sprit och så voltog han dom och om dom sa det så skulle han DÖDA dom!! men sen fick polisen reda på det o han åkte in.

7 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men asså lärare e till för att göra mäniskor smartere och bättre, inte dåligare! :meddum:

jag hoppas så in i h*lvetet att du menar att de mår dåligt, om du menar att man efter en våldtäckt blir en sämre människa så har du f*n fel i huvudet! Det är aldrig, ALDRIG! ens eget fel om man blir våldtagen! våldtäckt är ett hemskt brott som har ett alldeles för lågt straff :angry: . Denna lärare är helt sjuk och jag hoppas att han får stanna i buren så j*vla länge att han glömmer hur faan solen ser ut...

28 Jun 2005
Nivå 1 · Novis

vi har haft en "homosexuell" vikarie en gång, kan beskriva två exempel han sa:

en av mina tjejkompisar kommer å börjar jobba, då kommer vikarien fram å säger: hur går det lilla hjärtat? :P

å när jag kommer försent lite tidigare på dagen säger han: du får ta och passa tiderna lite bättre lilla gull

var riktigt j*vla nervös den dagen, skönt att det bara var en vikarie

några frågade lite senare vad han hade för civilstånd:

ja jag har ju känslor för några killar å så där men jag är inte tillsammans med nån

Läskigt!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in