Gäst 48893 Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 jag är ganska ny här blev registrerad 20/02-2005 Jag då? jag blev medlem för några dagar sen! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 jag är ganska ny här blev registrerad 20/02-2005 HAhah! kolla! Jag blev meddlem igår! Den 18 juni! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Oj, oj, oj... 0014 är tillbaka :P jag var alltid mycket på fuskarna förut men gick inte in på forumet förrän runt 2000 eller nåt... då hette jag dannecool89 Jo, då hade du nån gul fånig nalle som avatar=D... Det minns jag..Jag hette iaf "Jonte The Winner" på den tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Oj, oj, oj... 0014 är tillbaka :P Hoho, 0014-gossen har ju bara skrivit 5 inlägg iår... :visslar: Jag skulle nog inte säga att han är tillbaka ännu. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 ganska tidigt in på fuskarna.nu's tid. Minns inte riktigt när. Men jag har alltid funnits här men bara tagit break lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Minns inte när jag hamnade här första gången, har alltid haft fuskarna.nu som fuskportal men hittade forumet en vacker dag för ett antal år sen. Minns inte när, många år sen, under fuskarna.nus tid. Var aktiv som Moosh en lång tid (pinsamt namn, jag vet. Sen hette jag Wump en kort period men bytte sen till Moosh igen). Var mest i Game Boy forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Länge sen... Det första jag gjorde var att säga emot nån (som många andra gjorde) som sa att Nintendo skulle gå under. Han blev så retad. Annars har jag väl gjort lite av en comeback nu... :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 sedan fuskarna, kolla mitt medlemms nummer om ni vill se nåt tidigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 hmm, sen 2000 kanske.. Oj, herrej*vlar. skräms inte sådär, varna lite innan du kommer och stormskriver =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3m dragon Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 tja.... en 15 minuter kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Har bara varit medlem i 3 ynka dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 sedan fuskarna, kolla mitt medlemms nummer om ni vill se nåt tidigt :D kolla mitt om ni vill se nåt tidigare + mitt turnummer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.