↗ till inläggetJo
Take it easy! :P
↗ till inläggetJo
Take it easy! :P
Xylo: Du citerade nog fel svar. Du tänkte väl citera seddot egentligen?
↗ till inläggetXylo: Du citerade nog fel svar. Du tänkte väl citera seddot egentligen?
OJ, ojdå :P
mitt tips är att du åker till typ vermilon city....där man åker båt och sen så går du mellan gräset och staden hela tiden sen så kommer den till slut.....ett bra sätt att få den att inte fly är att använda wobuffet.......tack för mig
eller Golbat/Crobat eller Gastly/Haunter/Gengar
Eller Trapinch om man byter över den från R/S/E.
↗ till inläggetmitt tips är att du åker till typ vermilon city....där man åker båt och sen så går du mellan gräset och staden hela tiden sen så kommer den till slut.....ett bra sätt att få den att inte fly är att använda wobuffet.......tack för mig
vad menar du???
Asså e det inte så att om man väljer Charmander i början så får man Entei lr om det inte va Suseine (felstavning)? Aja jag har inte sett en ända.. :(
JAg leta efter en relichant i exakt en hel dag! :rambo:
jag hitta min på andra försöket :kung:
↗ till inläggetMin kompis säger att han alltid tar Charmander i början och han möter alltid Entei då. Jag vet inte om det är så, eller om dom andra hundarna är mycket sällsyntare är Entei...Asså e det inte så att om man väljer Charmander i början så får man Entei lr om det inte va Suseine (felstavning)? Aja jag har inte sett en ända.. :(
Om man väljer...
Charmander så kan man fånga Suicune.
Och om man väljer Bulbasaur så kan man fånga Entei.
Och om man väljer Squirtle så kan man fånga Raikou.
;)
Helt rätt! :meddum: Så säg inte att han har fel,för då får ni med mig och göra!!!!! :angry:
Då har visst han fel :huh:
Jupp det har han,som ni kanske märker är det den som startpokemonen är svag mot som man möter,t.e.x Squrtle tål inte Blixt,som Raikou är,ni fattar hoppas jag.
Va,nu säger ni ju att han har fel!varför då?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in