Asså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan
fånga dom men måste man göra nåt annat också?
För jag har letat skitlänge!
Asså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan
Jag har inte för mig att man måste klara ligan, och du vet att om du har sett dom så kan du kolla var dom är i ditt Pokédex! ;)
↗ till inläggetJa du kan se vart dom e men dom flyttar sej hela tiden så du måste va snabb! :ph34r:Jag har inte för mig att man måste klara ligan, och du vet att om du har sett dom så kan du kolla var dom är i ditt Pokédex! ;)
Jag vet. Men asså jag hittar inte nån!
du får inte gå genom portar eller flyga iväg för då smiter dom
Men alltså du måste ha National Dex inann du kan fånga EN av hundarna! Du får Natioanl Dex genom att fånga minst 60 olika Pokémon samt klara av Pokémonligan.
VILLKET SPEL? :huh:
Firered & Leafgreen såklart.... <_<
Ja vad dum jag är :wacko:
↗ till inläggetMen alltså du måste ha National Dex inann du kan fånga EN av hundarna! Du får Natioanl Dex genom att fånga minst 60 olika Pokémon samt klara av Pokémonligan.
Ja men det vet jag. Men jag hittar dom bara inte! <_<
↗ till inläggetmitt råd e: du ska gå till ett gräs möt fem pkm flyg till en annan stad samma där osv till slut blir dom sö virria så att du av misstag träfar på dem och man behöver inte klara ligan först!!!Asså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan
ska tästa det! :student:
↗ till inläggetAsså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan
Man måste visst klara ligan först!
↗ till inläggetDU ska gå runt i gräset var som helst hela tiden sen dyker dom upp som överasskningar jag hade tur jag hitta en nästan direkt :cool:Asså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan
Gå runt i samma gräs hela dagen (om du orkar vill säga) så möter du dom till slut :D ¨Så gorde jag
Hur orkar man det? :blink:
En halvtimme kanske....
Men inte en hel dag!
↗ till inläggetHur orkar man det? :blink:
En halvtimme kanske....
Men inte en hel dag!
JAg leta efter en relichant i exakt en hel dag! :rambo:
Meh... Jag letade efter en i 30 min så hittade jag en....
Jag fattar inte hur du orkar :zzz:
↗ till inläggetman måste inte klara ligan före!!!!!!! :angry:Asså jag vet att man måste klara Pokéligan innan man kan
Jo
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in