hur ska man surfa de är asa svårt nått tips kanske :)
Surf Banorna På Cs
Ja, man ska INTE trycka på W!
Bara styra med A och D!
Men tryck INTE på W!
jag vet att man inte ska trycka på w
Då är det bara att träna, jag börjar bli riktigt grym på surf nu.
va e surf?? :blink:
Då är det bara att träna, jag börjar bli riktigt grym på surf nu.
nice :P
man ska håla in space också
Varför, Sergej?
man ska håla in space också
vad är space de är väll bilen uppåt :P
↗ till inläggetman ska håla in space också
man ska INTE hålla in space.....
jag är med på eliten på surf nu :P
Säkert? Lägg upp en hltv och ge oss alla ipn till den så får vi se när "eliten" surfar..
↗ till inläggethur ska man surfa de är asa svårt nått tips kanske :)
Tryck bara på sidorna as kul :cool:
ja de är kul! de är nog riktigt kul om man är asa bra :P
↗ till inläggetva e surf?? :blink:
skit det e vad det e jag menar hade spelet gått ut på att surfa så hadde det inte haft namnet Counter Strike då hade det typ varit Surf eller nåt sånt!?!?!?!?!
om man håller ine ducknappen så går det snabbare -.-
om man håller ine ducknappen så går det snabbare -.-
Det går segare för mig :(
man ska också kolla neråt när man surfar.. varje cm räknas att surfa annars trillar man och DÖR :bah:
Aha...
det e bara att hålla in ctrl och om du surfar på höger sida av surf saken håll inne a och vänster d
(och om ni skapar egen surf map så brukar iaf jag ha instellningarna Gravity 800 Air Accelerate 50
Såhär tycker jag det ska gå till:
Börja med att bara träna på tex en surf bana som surf_egypt, den är rolig och bäst för sådana som vill träna. Basknapparna till surfning, är A och D. När du ska surfa och tex hoppar ner och surfar på vänster sida, ska du hålla ner respektive motsatta knapp, dvs om du surfar på vänster sida, ska du hålla ner D.
Det är inte bara att hålla ner D och tro att man ska klara hela s*iten. Utan det krävs lite träning, och lite känsla. Träna mycket, och ha en bra mus. Har du ganska låg sensitivity så ska du höja den när du surfar. Sedan när du tröttnat på att surfa som dom andra n00bsen ska du höja ribban till t3h fknin 133tz00rz. DVS att du ska äga alla k*k. Då krävs det mycket mer känsla, och blandade knappar. CTRL, Space, S kommer med i leken. sen så skiter du på dig och vipps i potatisen så är du bra. MUUU