När jag spelar det så är typ all mark i spelet blå! jag får inte bort det! vet ni nåt sätt att bli av med det?
Far Cry
↗ till inläggetvad har du för grafik kort ? :meddum:När jag spelar det så är typ all mark i spelet blå! jag får inte bort det! vet ni nåt sätt att bli av med det?
Ett som e tillräkligt bra! ett G-force FX 5200! men det borde ju räcka!
Senaste drivrutiner?
Jag vet inte rigtigt farför marken blir blå.
Vilken bana är du på?
Men det är ett riktigt roligt spel!!! :cool:
Jag har varavat ut Far Cry. :P
↗ till inläggetJupp allra senaste hjälpte lite grann men det e fortfarande blåt!Senaste drivrutiner?
Patchat spelet? Jag har också ett problem med spelet. Ibland buggar det och då försvinner hela berg eller skogar, ibland till och med fiender, eller dom syns inte. men efter en stund kommer de tillbaka.
Sorry är inte så super haj på datorer! jag har crackat det men vet inte om det e patchat. ( Vad e patchat? ).
typ tillägg och sånt
Uppdateringar kan man säga
ja men patchar kan va annat också =)
nep det har jag inte gjort
Jag behöver hjälp också trehouse va det typ :huh: Man ska ha nåt himmla keycard för att komma till nån profesor tror jag vart e keycardet? Ge svar snabbt :P
Om du har "köpt" det kan det bli så ibland.
eehhm ja här verkar du ju inte få så mycke hjälp :P
jag hade samma problem anledningen var att jag hade för dåligt grafikkort vet inte vad du har men prova köpa nytt de är de värt
eftersom att de löste sig med att köpa nytt så är de nog inga inställningar eller liknande. :)
varför drog ni upp en sånhär gammal tråd? :huh:
↗ till inläggetNär jag spelar det så är typ all mark i spelet blå! jag får inte bort det! vet ni nåt sätt att bli av med det?
Det är flera som har haft problem med detta.
Hur bra är ditt grafikkort? Kan vara därför.
hallå? han skrev detdär 2005 :zzz:
jag tror han fixat det nu
nästan 2004 btw ^^