💬
Logga in
Fuska.se

Moppe?

65 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Har en Yamaha FS1

21 Jun 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

en puch dakota rymmer inte 12 liter...tror jag inte aif.

Nivå 2 · Novis

skafa motorcykel i stället mycket kollare och mankör i alla fall i från moppederna och dom brukar var upp trimmade. så man får lov och vänta på dom

losers :evil: :evil: :lol: :lol:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

jo, är ganska så säker på min sak...

23 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

En Java TWS 50 :P

En shopper = Resspekt...:D

och en minibike :D

25 Jun 2005

Har en cross yamaha ttr 125.

Nivå 3 · Lärling

jag är för ung just nu för att skaffa nån moppe eller nåt men när jag fyller 15 så ska jag nog få en eller vid ett annat tillfälle

26 Jun 2005
Nivå 2 · Novis

Alltså! Bra tjejer har scootrar! Vi män har antingen Puch,Zündapp eller Dtr!

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Alltså! Bra tjejer har scootrar! Vi män har antingen Puch,Zündapp eller Dtr!

Känner endel killar som har scootrar <_< tror ditt inlägg skulle kunna tas som §1.1 av dom som vill ha/har scootrar som är killar.
30 Jun 2005
Nivå 2 · Novis

Tror inte jag. Förresten, vilken MOPED ej scooter,ej EU, ska man ha tycker ni?

2 Jul 2005
↗ till inlägget

Ne 10 liter är det min granne har en

7 Jul 2005
↗ till inlägget

moppe = tönt

Avundsjuk :evil:

Apoca jag tror inte att du har den snabbaste moppen. Just nu har jag en moppe som kör 100 km/h snart ska jag få en som kör 125km/h

Senast ändrad:

12 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

min moppe gör 115 nu... skaffat ny förgasare, cylinder och rör nyligen

Nivå 2 · Novis

Få se lite bilder på era moppar!

Nivå 7 · Fuskare

Jag har ingen bild på min moppe nu, men jag har en bild på när jag nyss köpt den:

Min moppe

26 Jul 2005

ska fixa bild så snart jag har batteri på mobilen!

vi har förrestenköpt en 500 cc cross som går över 130 tror jag jag drar i allafall om bilar hehe

27 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

är det en 500cc kross så drar den lugnt om bilar, och den är inte direkt så j*vla smidig, man brukar ju köpa en 125 och köra med en sån ganska så länge innan man skaffar en 500cc cross

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har en puch dakota å de ä 8-9 liters tank på dom.De ä den hårdaste moppen som någonsin gjorts,å den blir ännu grymmare när ljuddämaren släpper då låter dom som en riktig HD.

Fast jag varnar alla som har en puch med uppborrad förgasare.Jag borrade upp min till max å hade 60cc å svarvad topp på den å en dag när jah va ute å körde fick jag farbror blå efter mig så blev jag tvungen att sticka in efter en stig.Jag låg max efter stigen å rätt som de va så kom en sten bummling å jag hann inte sakta ner så motorn å kröken fick ta emot smällen å då hände det som appsolut inte för hända,förgasaren gick sönder i smällen så de bara forsade bensin å sen va cylindern så pass varm så bensinen tog eld.Men som tur va så fanns de en bäck längre fram efter stigen så jah han slänga ner moppen i vatnet innan nått värre hann hända

28 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Funkar det om man sätter på en 60 cc cylinder och har kvar oroiginalförgasaren på en DTR-92?

Nivå 4 · Lärling
ska fixa bild så snart jag har batteri på mobilen!

vi har förrestenköpt en 500 cc cross som går över 130 tror jag jag drar i allafall om bilar hehe

Nog måste den gå snabbare än 130.Men dra bilar gör du nog inte så j*vla lätt,jah menar nya bilar.

till rallypacker:jo de ska funka,men du får inte samma effekt.å ibland så går den bara sämmre om man sätter 60cc å ha orginalförgasaren

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in