jag spelar online men jag vet inte hur jag ändrar hud färg till svart eller råsa den som vet kan väl brätta. vad ska jag skriva i consolen :bah:
Star Wars Jedi Knithe Jedi Academy
↗ till inläggetjag spelar online men jag vet inte hur jag ändrar hud färg till svart eller råsa den som vet kan väl brätta. vad ska jag skriva i consolen :bah:
Byt skalle
du e trög
kan någon bereta hur jag ska göra?
:meddum:
Som sagt... Du ändrar bara huvudet. Klicka på Head och så får du fram det.
Man kan tyvärr inte ha rosa eller svart. Endast Vit & brunt.
jo det kan man
:meddum:
Finns säkert några nördar där ute som gör skins till detta spel. Dock vet jag inte var du kan hitta.
Finns säkert några nördar där ute som gör skins till detta spel. Dock vet jag inte var du kan hitta.
jag vet inte om det är rätt men på en twikellie (stavning?) så kan man änra hudfärg men bbara på dom... du väljer en färg ovanför där det står head där det är massa rutor... välj nån färg så kan du ändra hudfärgen... men bara på twikellie tror jag.
↗ till inläggetDom heter twilek, men det är inte dom han menar tror jagjag vet inte om det är rätt men på en twikellie (stavning?) så kan man änra hudfärg men bbara på dom... du väljer en färg ovanför där det står head där det är massa rutor... välj nån färg så kan du ändra hudfärgen... men bara på twikellie tror jag.