💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Ska Jag Vänta På

35 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

ps3 skulle jag dock köpa, grymt kraftfult! ta bara ps2, hur kraftigt var inte det när den kom? ps2 slår ju fortfarande massor av nya datorer i grafthet...

<_< Vad för dator har du?

Jag brukar inte spamma med smileys men :lol: :lol: :lol:

xbox!

Jag gillar ps och xbox! då jag är inte mot någon av dom!

Till xbox kommer det bra spel!

Till det xbox man kan köpa nu kom det fable ju!

Det är jätte kul! :gitarr:

Nivå 5 · Fuskare

PS3, vänta tills det kommer ;)

20 Jun 2005

lr jag kanske ska köpa ps och xbox?

Jag vet inte... :gitarr:

14 Jul 2005
Nivå 2 · Novis

men det här är väll inget val. Sälj ditt ps2 och köp ps3 men spara och använd spelen som du har i ps2. Om man har börjat med sony så byter man väll inte till nått annat ir

17 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Även om jag är ett PS f*n så säger jag XboX 360. Kontrollerna till PS3 ser löjliga ut.

de är bara prototyp kontroller och kommer förmodligen att ändras till releasen. dom vissade de fula kontrollerna på mässan för att få fansens åsikt, och nu ska dom byta.

Persolnligen tycker jag att du ska vänta på PS3 det e så mycket kraftigare än Xbox 360.

18 Jul 2005

Jag kommer nog att köpa ps3... Fast hoppas dom ändrar handkontrollen... :cry:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mjaa, det är väl mest upp till dig själv. Jag har alltid haft en förkärlek till Halo och Microsoft, och när Perfect Dark Zero kommer till konsollen är livet värt att leva.

19 Jul 2005
Nivå 7 · Fuskare

Lätt PS3

7 Aug 2005
Nivå 2 · Novis

xbox360 komer vara den stora konsolen efter som den komer att den kommer först tänk på att igentligen skulle dom flesta ha köpt xbox ifal den hade komit först

Nivå 3 · Lärling

KÖÖÖP Nintendo Revolution :D :D ;)

12 Aug 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Om jag köper två blir det 360 och Rev. Xbox spelar man för att det är grym grafik o.s.v Rev spelar man för att få retrokänsla. Kommer nog typ inte köpa spel till Rev.

Köp ps3 :)

13 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker du ska vänta på PS3 :cool:

Nivå 2 · Novis

jag tycker att det är självklart i hans läge när han redan har ps att köpa ps3 då funkar ju spelen fortfarande så han bara behöver sälja ps2 konsolen

14 Aug 2005
Nivå 2 · Novis

Tycker också PS3

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in