↗ till inläggethar inte sett 3:an änn, men den verkar bra
Den e så jädrans bäst det e världens, nej universums bästa film måste erkänna att den e §1.6. x bättre än 6:an som kommer på andra plats för mig. :cool:
↗ till inläggethar inte sett 3:an änn, men den verkar bra
Den e så jädrans bäst det e världens, nej universums bästa film måste erkänna att den e §1.6. x bättre än 6:an som kommer på andra plats för mig. :cool:
↗ till inläggethåller med dig därJag måste säga att 3:an är den bästa just nu.
Mark Himall i de gamla filmerna är tråkig. Tycker om när det är mer känslor.
.::SPOILER::.
Då Obi-Wan & Anakin slåss och de har det dramatiska samtalet då Anakin säger att han hatar Obi Wan. Skön scen!
men Empire Strikes Back slår rtean med små marginaler
.::SPOILER::.
men scenen när Obi Wan säger You Were the choseen one!! är så stark och den du sa också...
hela "samtlet" försej :P
↗ till inläggetI spelet Star Wars Jedi knight I.Av filmerna tycker jag mest om 5:an men av allting (spelen, filmerna inkl. böckerna) så tycker jag mest om Star vars 7. Då Kyle Katarn kommer och hittar The Valley Of The Jedi.
ll de flsta säger 3:an fast den suger jämfört med dom gamla 5:an är f*n lätt bäst!
1:a V
2:a IV
3:a VI
4:a III
5:a I
6:a II
så är det B)
3:an just nu! Såg den igår på bio, och den va överbra. Fast rätt så overkligt att Anakin Skywalker överlevde när han hade förlorat benen och ena armen och sen i stort sett brunnit upp.
3an solklart
bara noobs tycker 3:an är bäst, riktiga fans gillar de gamla filmerna(fast jag såg 3:an på premieren)
↗ till inlägget3:an just nu! Såg den igår på bio, och den va överbra. Fast rätt så overkligt att Anakin Skywalker överlevde när han hade förlorat benen och ena armen och sen i stort sett brunnit upp.
Hur verkligt är det i SW överhuvudtaget?
Han överlever ju för att hans force skyddar han lite, sedan kommer kjesaren och räddar honom.
1.Revange of the Sith 2.The Return of the Jedi 3.The Empire Strikes Back 4.A new Hope 5.The Phantom Menace 6.Attack of the Clones
Jag gillar 1:an !
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in