Japp och alla klan medlemmar och runescape Fans :P Så har vi ett forum skulle vara jätte kul om alla som är medlemmar skulle joina det :) Klicka här för att komma till forumet Just nu har vi 9 medlemmar :)
Klanen Angels Of The Heaven
Jag joinar när jag har blivit Combat 40, det kanske tar ett tag.
Men en fråga: Får man bli medlem forumet om man inte är medlem i klanen? Alltså så man kan snacka om RS och få tips om hur man kan träna upp sig till lvl 40.
↗ till inläggetJapp och alla klan medlemmar och runescape Fans :P Så har vi ett forum skulle vara jätte kul om alla som är medlemmar skulle joina det :) Klicka här för att komma till forumet Just nu har vi 9 medlemmar :)
10 faktiskt Hoppas många kommer te mötet som e nu även om ni e sena.
Ja har en kompis som vill va me han e i combat lv 60 heter ak-400 mer stats kommer
Hmm, när jag joinar hjälper jag gärna till med hemsida och forum. Om jag får alltså :unsure:
En fråga bara, är det här en 40+ klan eller 50+ klan? För i första inlägget i den här tråden står det att det är 40+ men texten på hemsidan tyder på att det är en 50+ klan. Vad är det?
Jag vill joina, Namn: Edvald , combat lvl:66, krigare skulle jag vilja va, men kan också arbeta i Smedja,
först var det lvl 40+ men sen har vi ändrat till lvl 50+
Jaha, ok. Men då tycker jag att happyhenke ska ändra till 50+ i första inlägget.
Ancient of Knights
Utmanar er på Wilderness..
Posta "Clan Match" Ansökan om ni accepterar
Här:
svara era segisar
jag e väl inte kickad va??????????
min combat är 45 snart 46 jobb spelar ingen roll
↗ till inläggetsvara era segisar
Det är du som är seg Radivax sluta spamma ner våran Forum tråd med dubbeln inlägg, vi får se om vi vill anta utmaningen
Namn:orc_88
jobb: crafter
58 :D
bra
varför??
jag har en kompis som vill joina, combat lv 72, Krigare, namn : Mitrenome, han vet om klanmöterna och allt det, är det ok om han är med?
Han kunde intre skriva själv för han är ingen fuska medlem
OK skulle bara fråga lite skar kommer han som skulle joina till klan mötet på lördag?? Isf ska han veta att vi ska dropp party mm då. Till dig som ville vara crafter vilken crafting lvl är du?
45 lvl