är ni med på världsrankingen i mkdd? om ni nte är det så gå med idag:www.mariokart64.com/mkdd
den äger totalt och alla eliterna är med på den ;)
är ni med på världsrankingen i mkdd? om ni nte är det så gå med idag:www.mariokart64.com/mkdd
↗ till inläggetSkulle fått en klar sistaplats på varenda bana.... Bara du som kan spelet här...är ni med på världsrankingen i mkdd? om ni nte är det så gå med idag:www.mariokart64.com/mkdd
haha nae jag lovar att du inte är sist på varje bana en del där suger totalt
sista platsen på baby park: 1'46"955 ;)
jag kollade på den sidan på världsrekorden, den här marius moritz är nog hyfsat grym :P
Jonathan Steel är självklart den bästa... Han spelar ju som en gud på varenda bana...
Sidan har jag vetat om länge men att skriva upp sig verkar itne vara det lättaste precis ;)
Det är ännu svårare om man inte kan fotografera sina tider.
neee tror inte dte dem är nog för bra för lilla mig
man behöver bara bevis om man är i top 50 ;)
för att gå med: maila till: [email protected]
skriv ditt namn + vart du bor + hz + dina tider
så kommer dom att lägga in dig i databasen på typ en dag
när du sedan har nya rekord så mailar du bara ion de nya rekorden + skriver ditt namn
jättelätt, och inga bevis behövs eller nåt
gå med och gör det nu!
Spelar det roll med vilken HZ man kör med? Jag har aldrig kört med 50, bara 60...
↗ till inläggetNja, samma här... Hara bara kört med 60Hz jag med.... 60Hz är väl nån kvalite´-förbättring eller nåt...Spelar det roll med vilken HZ man kör med? Jag har aldrig kört med 50, bara 60...
det är mycket lättare att köra i 50 hz
skilnaden:
60 hz = 30 fps
50 hz = 25 fps
↗ till inläggetOkej...det är mycket lättare att köra i 50 hz
skilnaden:
60 hz = 30 fps
50 hz = 25 fps
Vad är "fps" för nåt?.
frames per second alltså blider i sekunden
Det går alltså snabbare med... 60 hz men påverkar inte spelet ;)
På så vis är det fördel då man åker på smala broar och sånt.. Lite lättare att hänga med liksom..
↗ till inläggetDet går alltså snabbare med... 60 hz men påverkar inte spelet ;)
menar du inte att det går snabbare med 50 hz, ska testa att spela med det, så kanske det går bättre
Ja, det är något speciellt med 50Hz... Dem allra flesta eliterna använder det...
jag testade det igår men kände ingen skillnad, lite segare kändes det nästan som
Jo, fast jag tycker det är bäst att hålla sig till det man har kört med i 1,5 år....(60Hz)
Så det inte blir nån ovana eller nåt..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in