nån som har beskrivningar på hur man får jirachi med gs koden... jag har koden men var när hur, använder man den?
-desperat :blink:
nån som har beskrivningar på hur man får jirachi med gs koden... jag har koden men var när hur, använder man den?
↗ till inläggetnån som har beskrivningar på hur man får jirachi med gs koden... jag har koden men var när hur, använder man den?
¨du måste ha gc och pokemon cannel. när du varvar spelet så kan du skicka över jirachi
¨du måste ha gc och pokemon cannel. när du varvar spelet så kan du skicka över jirachi
vet du ens om, vad "GS" e? jag menade inte Game cube
Man kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar
edit, aight?: När jag läste igen som kan han mena: man fixar GC och fixar pokemon Channel klarar ut det, sen tar man sitt Gameboy och kopplar in i GC med Pokemonchannel igång och I Gba ditt pokemon spel igång sen tradar man över den!..
↗ till inläggetMan kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar
edit, aight?: När jag läste igen som kan han mena: man fixar GC och fixar pokemon Channel klarar ut det, sen tar man sitt Gameboy och kopplar in i GC med Pokemonchannel igång och I Gba ditt pokemon spel igång sen tradar man över den!..
bra svarat !
Onödigt inlägg, mickee?
↗ till inläggetMan kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar
↗ till inlägget§1.19, Serpent?Man kopplar sitt Gameboy till ett GC tror jag Mickee Menar... och fixar pokemon channel på GC så man spelar Pokemon channel med sitt GBA SP eller vad du nu har.. aja är inte riktigt säker, har inte ens GC GS AR eller pengar
GRR! Glömmer alltid att anmäla, men det gör jag nu. Tackar för påminnelsen.
YARG! kan ni inte bara svara på min fråga ***** :angry: jag frågr om GS! GS= Game shark! inte pokemon channel! jag har inte någöt game cube, så hål er till frågan tack! <_<
ja har inte game shark men kn väll skriva in för hand annars kan man väll koppladen till datorn som med AR (i usb port) lr ?
du kan väll gå in på nån hemsida kanske www.gamefaqs.com där tror jag det står gs koder fast de e som dom säger om du vill ha jirachi så köp en game cube och pokemon channel och en kabel till game cuben så för du över den på nåt sätt (har inte pokemon channel)
på gamefaqs finns koder och man kan inte skicka jirachi från Pkmn channe ltill fr/lg. I've tried.
↗ till inläggetpå gamefaqs finns koder och man kan inte skicka jirachi från Pkmn channe ltill fr/lg. I've tried.
Läs noga på min fråga! jag har koden! men när var hur använder jag den?
Men har du GS da?
Bli inte arg. Jag bara undrar för det är många som har gjort såna här trådar men dom har ändå inte GS/AR....
Jag har Jirachi som jag fick av min kompis kompis kommer inte riktikt ihåg för det var ett år sen. Men jag tror att han använde AR eller nåt för jag fick också 500 Rare Candy Och en master ball. Dessutom tycker jag att Jirachi inte är något att ha för att han inte är så värst bra. :(
↗ till inläggetJag har Jirachi som jag fick av min kompis kompis kommer inte riktikt ihåg för det var ett år sen. Men jag tror att han använde AR eller nåt för jag fick också 500 Rare Candy Och en master ball. Dessutom tycker jag att Jirachi inte är något att ha för att han inte är så värst bra. :(
jag bryr mig inte om, om han är bra.. jag är sammlare
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in