💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Varit Arg

12 svar · startad

har du blivit förbannad på nån lärare nån gång. jag har det

det var på engelskan. jag höll på att svamla med mina kompisar så blev jag utslängd. dessutom tog hon STRYPTAG på mig. och en lapp hem(och det var f.a.n inte mycke jag gjorde) :angry: :angry: :angry: :angry:

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Så får hon inte göra, då ska du sagt till dina föräldrar och anmäla henne. Stryptag får man inte ta på elever, inte ens ta på en med hårda tag.

18 Jun 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

anmäl henne, typ för dräpförsök eller nåt...

Jag orkar inte respektera lärarna länge. Dem respekterar inte oss andra. Vi va förut på utflykt till eskilistuna zoo. så sa dem att man inte fick äta i resturangen och så sa dem man måste äta klockan 12. Så gissa vad dem gör dem går till hamburgar baren köper hamburgare och gömmer sig och äter.

19 Jun 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

sånt blir man så j*vla förbannad på! När dom sätter upp lagar som dom själva inte föjer.

tillbaks till det jag fråga om

20 Jun 2005
Nivå 1 · Novis

självklart har jag det för f*n. jag och en polare blev arga på en j*vla tyken unge i min ålder och vi gick på han. på kvällen ringde lärarn ochjag berättade exakt som det va. nästa skoldag fick jag hela skulden.

Nivå 12 · Mästerfuskare

jo, det e klart..... men orkar inte gnälla om det häller

Nivå 0 · Nykomling

Klart man har jag har till och med gått på en magister...

Fasst det gick inte så bra... lol

26 Jun 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag är konstant arg på mina lärare. Särskilt en av mina svenska lärare O.o.

Nivå 3 · Lärling

ja tex en gång så kastade vi snöbollar (som vi inte fårpå vår skola) då fick nån damp på mig då sprang han mot mig då smällde jag till hehe :) sen såg en lärare det då tog hon tag i mig och putta in mig i ett träd och slog mig och samma dag sa jag det till min lärare, då sa hon:

Nej det tror jag inte, inga lärare på denna skola slåss. jag ringde hem och sen pratade vi med henna och min lärare men dom sa att dom inte hade gjort nåt. Jag blev så jäkla arg på dom och va uppkäftig mot min lärare hela veckan sen tröttnade jag när hon hade gett mig kvarsittning flera dagar.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

På min förra skola är det förbjudet att röka på skolgården. Men några fräcka "mattanter" rökte ändå! Dom gömde sig i en typ källare och smygrökte på skoldagarna, och jag sa givetvis till min lärare.

Men om han gjorde något åt det de vet jag inte...

28 Jun 2005
Nivå 1 · Novis

röker gör ju alla mattanter

vi har vår egen skolas lilla brottsbekämpare.. "Yvonne" hon kutar runt som en galning mot alla snöbollskrig, typ dom enda alla lyssnar på tills hon har stuckit

resten av lärarna som leker skolpolis mular vi :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in