Finns det aliens eller andra utomjordingar utanför vår jord?
Själv tror jag att det finns dock inte som vi tänker oss 5000-talets robotar, utan andra "djur" som lever som våra djur lever fast andra sorter.
Finns det aliens eller andra utomjordingar utanför vår jord?
Själv tror jag att det finns dock inte som vi tänker oss 5000-talets robotar, utan andra "djur" som lever som våra djur lever fast andra sorter.
Visst finns det liv nån annan stans i universium. Rymden är hur stor som helst. Finns massor av planeter.
Skulle det inte finnas "ailiens", eller nån form av levande kreatur på nån anan planet, ja, det är nästan otroligt...
Iaf enligt mi, dock är jag inte säker på att dessa är gröna och liknar människor, att dom åker i runda ufon med blinkande lampor, utan snarare tvärt om...
Jag menar inte så jag menar att det finns liv i rymden eller annan planet fast inte små fula gubbar med rymdskäpp.
jo.... det finns rymdligar
en utvärld finns det, ja. liv på andra planeter finns det, ja. men troligtvis inte riktigt lika "utvecklade" som oss människor, utan snarare som småblommor.
Jo visst finns del annat liv i universum. Det är ju så stort och det skulle vara väldigt tomt om det bara fanns liv här. Och varför just här i så fall? Det måste finnas liv någon annanstans, säkert på flera andra ställen.
Det finns säkert de som är både mindre och mer utvecklade än vi. Vad är det egentligen som säger att vi har bäst teknologi?
Någon som sett "Independence Day"? Det borde kunna hända. Välutvecklade livsformer som kommer hit. Vi får väl hoppas att de är vänligt sinnade.
Jorden har bäst tillgångar till att överleva.
Hur vet du . Asså det måste inte vara liv som är presis lika långa som oss. Det kan vara små fula dinosaurier som lever nån annan stans som är jätte små eller jätteee stora .
Alla föreställer sig utomjordingar och ''aliens'' som intelligenta och högteknologiska, men tänk om de är mer ociviliserade och inte lika långt i teknologin som vi?
↗ till inläggetVarför hakar alla upp sig på att de måste vara outvecklade?Alla föreställer sig utomjordingar och ''aliens'' som intelligenta och högteknologiska, men tänk om de är mer ociviliserade och inte lika långt i teknologin som vi?
De kan lika gärna vara 3,7 m höga och ha laservapen, likaså kan de vara 2 mm långa och äta blad.
↗ till inläggetTror du bara det finns en sorts "utomjordingar" som lever på en planet, att det finns två planeter med liv i universum bland miljarder planeter. Den chansen är mindre än att vinna högsta priset på en trisslott 2 ggr i rad, det kan jag med stor säkerhet säga!Alla föreställer sig utomjordingar och ''aliens'' som intelligenta och högteknologiska, men tänk om de är mer ociviliserade och inte lika långt i teknologin som vi?
Och ja, jag tror att de är hägteknologiska, en del av dom, andra är inte lika utvecklade och intelligenta... Vi får vara glada över att vi enns blev så pass intelligenta som människor, så att vi kan ta reda på saker om andra planeter! :)
↗ till inlägget(fetmarkerade det jag svarar på)Alla föreställer sig utomjordingar och ''aliens'' som intelligenta och högteknologiska, men tänk om de är mer ociviliserade och inte lika långt i teknologin som vi?
Håller med dig, ingen säger att de behöver syre och vatten (etc.) för att överleva de kan leva på helt andra ämnen.
Asså det kan finnas liv i universium som är 100 m långa asså universium är hur stor som helst . Asså det finns ingen stans typ en vägg som säger här slutar gränsen på rymden.
↗ till inläggetAsså det kan finnas liv i universium som är 100 m långa asså universium är hur stor som helst . Asså det finns ingen stans typ en vägg som säger här slutar gränsen på rymden.
asså, de flesta vet det , asså
Jag tror inte på liv på andra ställen i universum.
Därför att...?
Forskare har ju typ hittat liv på Mars men det är bara insekter typ.
↗ till inläggetVarifrån fick du den faktan?Forskare har ju typ hittat liv på Mars men det är bara insekter typ.
nej... det har funnit fruset hav... hav= syre= liv0 bakterier.... såå de antar att där KANSKE finns liv i små bakterier.....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in