💬
Logga in
Fuska.se

Xtralänk Sidan

14 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

när man klickar på en extralänk, så kommer man ju till en sida där det står Fortsätt till hemsidan. skulle man inte kuna snygga upp den lite? iaf ändra länkfärg och font.

oki, det kanske låter som en struntsak men extralänken är väl till för att man ska sprida den så att många besöker sidan. en sån sida avskräcker alla webdesigners eller iaf så verkar sidan lite mindre proffsig om den börjar med en ful länk i <H1> och den texten. mitt förslag:

byt font till t.ex. arial. byt färg till svart. byt text till "fortsätt till forum.fuska.se".

då vet man att man har kommit rätt, står det hemsidan så kan man tro att man har kommit fel och stänga ner sidan i värsta fall.

Man ser juh där uppe där man skriver in hemsidan "forum.fuska.se", då förstår man ju att man är på forum.fuska.se?

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

man kanske inte kollar där om man bara klickar på en länk. och så kan det vara en länk som en popup utan adressfält.

Nivå 10 · Veteranfuskare

jag tycker att det var en bra idé... Många tror nog att det kan vara något skumt med sidan...

22 Jun 2005
Nivå 5 · Fuskare

Eller heltklart bara göra så att man kommer till sidan direkt :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

jag tror att klicket måste registreras eller nåt....

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

jag tycker att det var en bra idé... Många tror nog att det kan vara något skumt med sidan...

Jag kan ni hålla med dej om att det är nå många som tror att sidan är skum då.

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Eller heltklart bara göra så att man kommer till sidan direkt  :(

det är när man klickar på länken som klicket registreras, tror inte att det går utan det.

han kan juh ha en meta tagg i det, så den refreshar efter 1 sek te forumet ?

23 Jun 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

mm, fast det är när man klickar som klicket registreras så jag tror intedet går. annars hade det gått med både meta, javascript, asp, php, cgi eller vadsomhelst!

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Ska försöka snygga till den lite senare när ja får tid. Bra förslag!

28 Jun 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #12

kan du säga till när det är fixat?

3 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

tävlingen som han startat avgörs idag om jag minns rätt.... Så då borde det snart vara upp! ;)

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Och nu ligger bilden uppe :)

4 Jul 2005
Nivå 5 · Fuskare

Jomen nu börjar det likna nåt, fast jag hade tänkt lite mer kodad ändring (jag vet inte vem som har kodat sidan, men ett riktigt snyggt jobb med fuska.se iaf!), som t.ex. ändrad bakgrundsfärg till den som används här ----------->

inte bara vit bakgrund, det blir så trist... ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in