↗ till inläggetjag skulle skaffa det om jag hade en tillräckligt bra dator.
men va har du för dator nu igen ? de borde la funka ?
↗ till inläggetjag skulle skaffa det om jag hade en tillräckligt bra dator.
men va har du för dator nu igen ? de borde la funka ?
kolla systemkraven som atår i en annan bf2 tråd ..
GAME har så jätte dyra spel.
Asså orka beställa <_< är det så svårt att åka till en spelbutik och hämta
Game är typ den bästa spelbutiken i Sverige... man kan byta spel och det är mkt bra service.
Ebgames är sveriges största spel butik. Och att man kan byta ut spel i ebgames. Och ebgames har lägsta pris. Och ebgames ger mer pengar för spelen än game. Skulle byta ut mitt luigi mansion så skulle jag få 15 kr <_< i ebgames 80 kr
ja visste inte att de fanns nått som hette GAME:... .:/ .
↗ till inläggetdå har du en dålig butik där du bor... <_<Ebgames är sveriges största spel butik. Och att man kan byta ut spel i ebgames. Och ebgames har lägsta pris. Och ebgames ger mer pengar för spelen än game. Skulle byta ut mitt luigi mansion så skulle jag få 15 kr <_< i ebgames 80 kr
Ebgames är ju sämsta butiken,om jag vill ha billiga spel så åker jag till elgiganten dem tar ju iaf inte 649:- för burnout 2...
↗ till inläggetEbgames är ju sämsta butiken,om jag vill ha billiga spel så åker jag till elgiganten dem tar ju iaf inte 649:- för burnout 2...
så ä de inte ebgames där ja bor ..
ja i ebgames där jag bor kostar det bara 399 kr :P.
Rallypacker. alla GAME butiker i sverige har samma databas som bestämer hur mycket det ska kosta per spel.
de små affärerna som inte är stora kedjor brukar oftast varaganska billiga ;)
↗ till inläggetde små affärerna som inte är stora kedjor brukar oftast varaganska billiga ;)
nja . de vet ja inte redit.. ibland ä de så .. men spelaffärer ä ju billigare än varuhus som åhlens o ica o dom .. men billigast ä ULLARED :) . . på dom flesta spelen iaf
dom säljer ofta lite äldre spel, men ändå.
↗ till inläggetdom säljer ofta lite äldre spel, men ändå.
jo men dom blir ju inte av me spelen .. dom har ju nya spel me ..
jaså, det var länge sen jag var där..
det ligger 10 mil bort o det tycker jag det inte är värt för att köpa ett spel 100 kr billigare...
↗ till inläggetdet ligger 10 mil bort o det tycker jag det inte är värt för att köpa ett spel 100 kr billigare...
nejnej .. de ä klart.. man åker ju inte dit bara för att köpa ett spel ...
om man åker dit får man väll ladda upp med 5 spel, 5 filmer, böcker, ja allt!
heheh .. precis .. va man hittar typ . på ellektronikavdelningen .. . o godis o cola ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in