Hoppa till innehåll

Fuska.se Träff


pollenallergi
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 183
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

det låter rätt bra. fast det känns lite über serious med en typ fest man kan väl säga att man träffas på mc donald's klockan 03:47 i kungens kurva bara för att ta ett exempel. eller?

 

okej det kan bli lite litet men kolla här:

kollade lite snabbt på medlemslistan. säg att cirka 800 är inne minst varje vecka (770 pers hade varit inne sedan 10/6). säg vi ordnar 10 ställen i landet. om alla skulle komma blir det 80. det är HELT omöjligt att alla kommer så säg att det blir max 8 då. ganska få va?

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det låter rätt bra. fast det känns lite über serious med en typ fest man kan väl säga att man träffas på mc donald's klockan 03:47 i kungens kurva bara för att ta ett exempel. eller?

 

okej det kan bli lite litet men kolla här:

kollade lite snabbt på medlemslistan. säg att cirka 800 är inne minst varje vecka (770 pers hade varit inne sedan 10/6). säg vi ordnar 10 ställen i landet. om alla skulle komma blir det 80. det är HELT omöjligt att alla kommer så säg att det blir max 8 då. ganska få va?

 

Men om man bara tar det i ett ställe blir det ju också 8?

För man kör inte över halva landet för en träff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej det kan bli lite litet men kolla här:

kollade lite snabbt på medlemslistan. säg att cirka 800 är inne minst varje vecka (770 pers hade varit inne sedan 10/6). säg vi ordnar 10 ställen i landet. om alla skulle komma blir det 80. det är HELT omöjligt att alla kommer så säg att det blir max 8 då. ganska få va?

 

Men om man organiserar det på 4 ställen, Sthlm, gbg, Malmö och nån stans i norr..?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

jag bor långt i norr, jag måste byta tåg i boden till liggvagnar sen sova sen när jag vaknar så är jag i stockholm, eller så var det att man åker till boden byter till liggvagnar sen kliver man av i stockholm utan att sova.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...