Aka = Also Known As.
Håller med om att det hade blivit för lätt.
Iaf.
Tillbaks till Topic.
Aka = Also Known As.
Håller med om att det hade blivit för lätt.
Iaf.
Tillbaks till Topic.
Triforceh: vem är du på .Nu?
Är du Triforce eller hur det stavas han som har mycket xp?
Jag stör mig på att man får nästan skriv vad man vill där
Jag är medlem där heter koppa
Skrev fel :( jag stänkte heta koopa
Jag är Triforce på .nu ja.
Man får verkligen inte skriva vad man vill där, alla mina inlägg raderas typ >_>
↗ till inläggetNu är vi lite off topic igen dock...Jag är Triforce på .nu ja.
Man får verkligen inte skriva vad man vill där, alla mina inlägg raderas typ >_>
Men det skrivs vad som helst....
Ex: Marios mamma.. och marios pappa.... Seriösa trådar asså.... Bara en massa sk*t,,,,Säkert 4 av varje tråd också...
Ska det bli en fuska.se träff så borde alla vara på samma ställe.. så man kan träffa alla...
Det är du som spammar ner alla trådar på .nu -,-
Ska det bli en träff ska den va i sthlm -,-
↗ till inläggetJo, sthlm ska det vara....Det är du som spammar ner alla trådar på .nu -,-
Ska det bli en träff ska den va i sthlm -,-
Och det förklarar dina antal inlägg...=)
Ja Sthlm ska det vara, Ingen annan stans.
Jag hade bara runt 6000 inlägg.
Helt seriöst Triforceh tänker vi inte ha någon fight med er, det är otroligt larvigt.. :/
Vem var det som föreslog det?
Ja just det, Det var du.
↗ till inläggetNej, det var du... <_<Vem var det som föreslog det?
Ja just det, Det var du.
Men altså, lägg av nu, det där är offtopic och §1.11, akta så inte Kung NesseN kommer och varnar dig! :P
Nej, men btw, den här tråden hör väl mer hemma i Fuska.se-forumet än i Allmänt..?
Det är ju Fuska.se vi snackar om...
Jo, men är detta någon som angår fuska.se? T.ex.bättre skins? (tycker dom är bra).
↗ till inläggetDet angår väl fuska.se eftersom det är om en fest med medlemmarna på fuska.se..?Jo, men är detta någon som angår fuska.se? T.ex.bättre skins? (tycker dom är bra).
grym idé nessen! :D
vore ju bra isåfall asså..om man får åka tåg själv så kan man ju komma till sthlm..jag klagar inte på sthlm, hrm..bor cirka 750-1km ifrån nessen så :P
och typ 2,5-3km från nessens andra ställe så vore jättebra..alla som skulle komma borde skriva in sig på lista å skicka in ett foto eller nånting
hoppas verkligen det blir av
↗ till inläggetVem var det som föreslog det?
Ja just det, Det var du.
Well, hur seriös är jag på det forumet jag skrev det?
Back to topic~ Näste man som snackar off topic får en varning, PMa istället.
↗ till inläggetNej det var inte jag. Ta reda på lite mer information innan du uttrar dig om saker.Vem var det som föreslog det?
Ja just det, Det var du.
Trunks: Minst lika seriös som jag är här.
↗ till inläggetAsså, angår det fuska.se så gäller det sidan. Som t.ex. spelen, forumen, moddarna m.m.Jo, men är detta någon som angår fuska.se? T.ex.bättre skins? (tycker dom är bra).
Dvs, sådant som bara handlar om fuska.se. Detta ligger bra i allmänt tycket jag.
Back to topic.
Tror inte jag kan komma :( Bor i blekinge...
Det är en jättebra idé, skulle vara skojigt att se vilka man skriver med hela dagarna :D
Men jag skulle nog inte kunna komma eftersom att jag bor långt ifrån stockholm...
Den här sommaren kommer det förmodligen inte att ske, kanske efter sommaren någon helg. Vi får se när de flesta kan.
↗ till inläggetJag vill se NesseN irl! :)Den här sommaren kommer det förmodligen inte att ske, kanske efter sommaren någon helg. Vi får se när de flesta kan.
Åeh, jag längtar redan... Hoppas det är ganska tidigt efter Sommarlovet! :)
FireFly: MeM och jag ska dokumentera våran resa till danmark så du kommer nog få se mig på film/bilder inom kort :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in