<_< hur i hela fridens namn hittar man feebas jag vet vasr den är men dyker aldrig up ju
:angry:
<_< hur i hela fridens namn hittar man feebas jag vet vasr den är men dyker aldrig up ju
Den finns bara på Ruby/Sapphire och Emerald (tror jag). Feebas finns ENDAST i 6 rutor vatten på ruta 124 vid "vädertornet". Rutorna skiftar då och då så den är inte direkt lätt att fånga.
*flyttar till GBA - underforum Pokémon*
↗ till inläggetDe rutorna växlar beroende på vilken fras som e "Inne" på dewford.Den finns bara på Ruby/Sapphire och Emerald (tror jag). Feebas finns ENDAST i 6 rutor vatten på ruta 124 vid "vädertornet". Rutorna skiftar då och då så den är inte direkt lätt att fånga.
↗ till inläggetDen finns bara på Ruby/Sapphire och Emerald (tror jag). Feebas finns ENDAST i 6 rutor vatten på ruta 124 vid "vädertornet". Rutorna skiftar då och då så den är inte direkt lätt att fånga.
jag skrev FUNNY FISHING tästa sen ska feebas fiskas upp vid den där bryggan över
Har sett ett fusk där man skulle skriva "Busy Collektion" typ.
vad skulle hända då?? Jag har milotic på 6... haha.. AR äger...
Feebas skulle simma till en annan ruta, vilken vet jag inte...
↗ till inläggetvad skulle hända då?? Jag har milotic på 6... haha.. AR äger...
jag har feebas :bah:
Jag har Milotic på 67 :P
Asball!
Nu så har jag Milotic! Men man behövde inte klara Contest! :o
Man behöver bara få upp alla Beauty på Feebas
Ja så var det ju! :visslar:
He!
Jag har den i lvl 100 o den har alla ribbons man kan ha! :P
AR! AR! YEAH YEAH AR! AR!
Vill du ha en Milotic utan AR, GS eller så, köp Us verisionen av Emerald (vet inte om det kommer vara likadant på Europa v.) på ett ställe kan man fånga Milotic, enligt Serebii.net, tror de stämmer
Undra om det är så på den australiska versionen :P
Hey! Det står på serebii.net att man bara kan utveckla med beuty!
Betyder det att man ska vinna mycket i buety contest?
↗ till inläggetden finns under vattnet men jag e ej säker annars kan du kanske fiska den ej helt säker<_< hur i hela fridens namn hittar man feebas jag vet vasr den är men dyker aldrig up ju
Man kan inte skriva in nån ny trend för mig, jag skrev bye bye battle och nu kan jag inte ändra, dom bara säger att det inte är lika inne som bye bye battle!
Man fånga han utan funny fishing. Jag fiskade upp han med super rod (vet inte om det är likadant på emerald :zzz:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in