Jo, det är så det brukar vara med de flesta spel...
Favorit Cup?
ta mario kart till 64, först sög jag, nu är jag bland de bättre i sverige typ :P
men mkdd är svårare
Dem nyare spelen brukar vara svårare... Men man lär ju spela spelet lite oftare än normalt för att bli bra... Inte spela för mycket annat emellanåt..
vissa spel blir man bra på om man bara bestämmer sig för det. som när jag plötsligt tänkte: Nu ska jag bli bra på f-zero gx, och vips var jag ytterst grym :P
F-Zero gx var ett kul spel då jag hade det, men ingen ville spela det med mig.....
Aja, vi får hålla oss till ämnet...
Vad tycker ni om det här med 2 lopp och 7 lopp på banorna?
tycker det borde vart 3 varv på wario banan och 5 på baby park
Man kan ju gå in och ändra varven för just Vs.Mode läget... Vid Options...
jo, men spelar aldrig VS. bara time trail... :(
Jag tycker inte att VS modet är så lyckat.. Bara Grand Prix då... Men det där med Ballonger hatar jag verkligen...
jag gillar den där när man cupen där den banan finns när man åker in i den där raketen.
raket? menar du kanonen på DK banan?
Jo, det är ju såklart... Och det är Star Cup.
Det heter förresten Barrel Cannon om jag ska vara petis...
↗ till inläggetJag tycker inte att VS modet är så lyckat.. Bara Grand Prix då... Men det där med Ballonger hatar jag verkligen...
Battle är inge kul, man ska köra så fort som möjligt, det är kul :D
kör bara grand prix, de e de enda som e kul
↗ till inläggethar inte spelet så.. :bah:Jo, det är ju såklart... Och det är Star Cup.
Det heter förresten Barrel Cannon om jag ska vara petis...
↗ till inläggetDatorerna ger inte något som helst motstånd. :blink:kör bara grand prix, de e de enda som e kul
inte? jag har inte en chans på mirror all cup tour... de är för svåra
Men det kanske är av ren ovana på banorna bara---Dessutom går det fortare...
jag har lättare för 150 än 50... men banorna är mirror är inte direkt intränad på det
↗ till inläggetJo, samma här, det går lite för sakta på 50cc så att man inte hinner med.... MT´s blir inte detsamma...jag har lättare för 150 än 50... men banorna är mirror är inte direkt intränad på det