Hoppa till innehåll

Hur Ska Jag Få Tag I Simfötterna

NosH

Rekommendera inlägg

vill ha EN RIKTIGT BRA FÖRKLARING vars får man simfötterna man ska gö nånting med gubben som inte släpper inn mig jag har fått bort hunden sen vet jag inte hjälp mig blir helt tokig hittar INGET!!!!!!!!! :( <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du den gula staven? använd den på dem blåa puffarna så dom vänder på sej , då kan du bli liten i dom! då kan du komma vart du vill! MEN du ska först till bibloteket o bli liten, ptata med en kille i bokhyllan o sedan bli stor, prata med biblotikarien, fixa fram 3 bökker, sedan fattar du nog själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja jag har gjort allt du sa men jag vet vars första boken är men jag vet inte hur man får ner den och behöver man power bracelets??? och hur får man tag på dom vill ha bra förklaring

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

jo... har du fått hundmaten då? japp du får power braclets i ett hus när du är liten på övervåningen! men ta boken hos bokmannen bakom den där hunden! du ska bara blåsa bort lite damm o vipps så kan du bli 2 stycken link! då ställer du dej på boken i 5-10 sekunder! då får du den försa boken! andra är ute i minich woods/ lake nånting! du ska mata hunden med hundmaten som du fick i flaskan av gubben i affären när du krympte dej o gick in! FLER FRÅGOR? om du har det så fråga på bara! jag kanske beskrev dåligt???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...