NosH Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 vill ha EN RIKTIGT BRA FÖRKLARING vars får man simfötterna man ska gö nånting med gubben som inte släpper inn mig jag har fått bort hunden sen vet jag inte hjälp mig blir helt tokig hittar INGET!!!!!!!!! :( <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 har du den gula staven? använd den på dem blåa puffarna så dom vänder på sej , då kan du bli liten i dom! då kan du komma vart du vill! MEN du ska först till bibloteket o bli liten, ptata med en kille i bokhyllan o sedan bli stor, prata med biblotikarien, fixa fram 3 bökker, sedan fattar du nog själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 ja jag har gjort allt du sa men jag vet vars första boken är men jag vet inte hur man får ner den och behöver man power bracelets??? och hur får man tag på dom vill ha bra förklaring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jo... har du fått hundmaten då? japp du får power braclets i ett hus när du är liten på övervåningen! men ta boken hos bokmannen bakom den där hunden! du ska bara blåsa bort lite damm o vipps så kan du bli 2 stycken link! då ställer du dej på boken i 5-10 sekunder! då får du den försa boken! andra är ute i minich woods/ lake nånting! du ska mata hunden med hundmaten som du fick i flaskan av gubben i affären när du krympte dej o gick in! FLER FRÅGOR? om du har det så fråga på bara! jag kanske beskrev dåligt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 7 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag har klarat allt nu är i dark castle vet inte riktigt vad jag ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 du måste ta dej till källaren o bli liten och rädda kungen! då ger han dej en nyckel! sedan är alt lätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 väldigt lätt.......heh' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 men jag har hittat nyvkeln men var ska jag använda den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 i en dörr te x... jag vet inte exakt vilken dörr men en dörr! leta lite själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg