Lander Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 Jag behöver lite hjälp i Zelda Link´s awakening på den där bossen i krukan som ser ut som en clown när han fluger ut från krukan, kan någon hjälpa mig hur man dödar honom eller ge lite tips hur man dödar honom lättare? Ps. Det är bossen i Lv 2 Bottle grotto.
Chihuahua Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Sure, why not? Ok, det var länge sen jag spelade Game Boy men jag kan det mesta än. Använd fjädern för att hoppa undan för eldkloten han kastar och vänta tills han hoppar ner i sin flaska. Då ska du slå till den med svärdet och när den står stilla tar du fram krafthandsken, lyfter upp krukan och slänger den i väggen. Sen kommer han hoppa tillbaka till mitten av rummet och fortsätta kasta eld, bara gör likadant. Det går snabbare för varje gång. Efter en stund kommer han byta attack (han blir en slags skuggfigur, åker runt ett tag, stannar sen och kastar ett eldklot), bara vänta tills han är tillbaka i flaskan och kasta den i väggen. (kan vara nåt sakfel, men jag har för mig att det var så det gick till)
Lander Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) Jag kan testa honom nu och se hur det går :) tack för all hjälp förresten :) Ja äntligen jag klarade honom :) tack för all hjälp. Redigerat 26 Juni 2005 av Dr.cheat
Rekommendera inlägg