hur får man surf på poemon safir/rubin
Hjälp Fort!
Efter du klarat av din Pappa, så får du den av honom i huset bredvid gymmet (Normal Gymmet). Tror det var så.
Det finns en skviljon trådar om detta!!!
Det FisharMario menar är att man ska kolla igenom några sidor på forumet innan man frågar något.
när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy.
Ska kolla upp var man hittar Waterfall, skriver när jag hitatt det. Corgy?
↗ till inläggetnär jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy.
jag stava fel utan att veta det. korgry hette han
Meeep! de va fel svar.. Kyogre heter den.. vattenhärskaren på sapph :)
↗ till inläggetstarta en tråd iställetnär jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy.
men när han/hon fick Surf så kan han/hon forsätta tråden istället för att göra en ny så alla tycker hon/han spammar
okej
↗ till inläggetdu får waterfall i keogres/grudons grotta :visslar:när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy.
helt rätt :D
↗ till inläggetnär jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy.
DET STAVAS GROUDON OCH KYOGRE!!!!!!!!!!!!1 :angry: :angry:
ja men har klarat ut hela spelet nu
Du behöver inte bli arg,du kan bara säga det luuuuuuuugnt och sansat istället för att SKRIKA PÅ ANDRA!!!!!!!!Fattar du? <_<
Stavfel gör inte mycke bara man vet vad det står
↗ till inläggetJag håller med Fishar Mario!Du behöver inte bli sur för lite stavfel!Du vet ju ändå vad han menar!En läxa för dig,hoppas du har lärt dig något! :rambo:när jag fråga detta hade jag ingen aning om hur man får surf men sen fik jag bara ataken av non på spelet.Men nu undrardrar jag hur man få r waterfall och får corgy.