💬
Logga in
Fuska.se

Snälla Hjälp ! Gta-san Andreas

26 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!

3 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tror att man måste köra över nätverk för att köra 2-player på pc.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Jag tror att man måste köra över nätverk för att köra 2-player på pc.

men på ps-2
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag  har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!

du måste helt enkelt klara ett visst antal uppdrag först
Nivå 7 · Fuskare

sen ska du leta efter en ikon som ser ut som två röda gubbar som sitter ihop

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Jag  har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!

men jag orkar/har inte tid me d finns det inget FUSK så att man kan lira 2-player på ps-2 =playstation 2 ???
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

kolla gtasajten.com kanske finns där

ja tror inte de är så många uppdrag

Senast ändrad:

4 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

det finns inget fusk att lira 2player..utan du måste hitta speciella ställen där det finns 2 röda kroppar som sitter ihop och snurrar..om någon ger mig en karta så kan jag pricka ut ett ställe

↗ till inlägget

det finns inget fusk att lira 2player..utan du måste hitta speciella ställen där det finns 2 röda kroppar som sitter ihop och snurrar..om någon ger mig en karta så kan jag pricka ut ett ställe

exakt. de finns ungefär 1 i varje "ö" (fast de ä inte öar...) ..

5 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

det finns typ 1-4 eller 5 på varje "ö". I Los Santos vet jag 2 eller 3. Och i Las Venturas vet jag 2..

6 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

jag vet 2 st på första "ÖN" ge mig en karta så kan jag pricka utt dom med för bindna ögon ;)

Nivå 1 · Novis

Man behöver inte ha gjort nått uppdrag alls ..

men ge mig en karta så kan ja visa.

13 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

går de verkligen att köra 2player??multiplayer har ju inte kommit ut än....? :huh:

↗ till inlägget

går de verkligen att köra 2player??multiplayer har ju inte kommit ut än....? :huh:

jo de går . . men du menar online ! de har inte kommit till ps2 . finns på data o heter MTA

6 Aug 2005
Nivå 2 · Novis

kan man lada ner det

Det finns en ikon nära Big Smokes Hus.Den ser röd ut och har två kroppar som är ihop och snurrar exakt som Th3 Sh@dow sa

7 Aug 2005
Nivå 2 · Novis

DET DÄR HAR DOM JU REDAN SVARAT PÅ SVARA PÅ IN FRÅGA NU

31 Aug 2005
Nivå 0 · Nykomling

Man går till olika ställen. dom ser nästan ut som pampagen i vice city ^^

13 Sep 2005
Nivå 3 · Lärling

kan man köra 2 player på pc också???? hur fasen går det till

7 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag kanske skriver det hära för sent nu men du måste få en flick vän sen så (du måste klara uppdrag). Sen så får man en flick vän. när du har det så går du till hennes hus och där är det ett märke (rött) sen så går du på det och den andra duelshocken ska trycka på något (vad som hälst).... B)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in