Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!
Snälla Hjälp ! Gta-san Andreas
Jag tror att man måste köra över nätverk för att köra 2-player på pc.
↗ till inläggetmen på ps-2Jag tror att man måste köra över nätverk för att köra 2-player på pc.
↗ till inläggetdu måste helt enkelt klara ett visst antal uppdrag förstJag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!
sen ska du leta efter en ikon som ser ut som två röda gubbar som sitter ihop
↗ till inläggetmen jag orkar/har inte tid me d finns det inget FUSK så att man kan lira 2-player på ps-2 =playstation 2 ???Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!
↗ till inläggetkolla gtasajten.com kanske finns därJag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!
ja tror inte de är så många uppdrag
det finns inget fusk att lira 2player..utan du måste hitta speciella ställen där det finns 2 röda kroppar som sitter ihop och snurrar..om någon ger mig en karta så kan jag pricka ut ett ställe
↗ till inläggetdet finns inget fusk att lira 2player..utan du måste hitta speciella ställen där det finns 2 röda kroppar som sitter ihop och snurrar..om någon ger mig en karta så kan jag pricka ut ett ställe
exakt. de finns ungefär 1 i varje "ö" (fast de ä inte öar...) ..
det finns typ 1-4 eller 5 på varje "ö". I Los Santos vet jag 2 eller 3. Och i Las Venturas vet jag 2..
jag vet 2 st på första "ÖN" ge mig en karta så kan jag pricka utt dom med för bindna ögon ;)
Man behöver inte ha gjort nått uppdrag alls ..
men ge mig en karta så kan ja visa.
går de verkligen att köra 2player??multiplayer har ju inte kommit ut än....? :huh:
↗ till inläggetgår de verkligen att köra 2player??multiplayer har ju inte kommit ut än....? :huh:
jo de går . . men du menar online ! de har inte kommit till ps2 . finns på data o heter MTA
kan man lada ner det
Det finns en ikon nära Big Smokes Hus.Den ser röd ut och har två kroppar som är ihop och snurrar exakt som Th3 Sh@dow sa
DET DÄR HAR DOM JU REDAN SVARAT PÅ SVARA PÅ IN FRÅGA NU
Man går till olika ställen. dom ser nästan ut som pampagen i vice city ^^
kan man köra 2 player på pc också???? hur fasen går det till
↗ till inläggetJag kanske skriver det hära för sent nu men du måste få en flick vän sen så (du måste klara uppdrag). Sen så får man en flick vän. när du har det så går du till hennes hus och där är det ett märke (rött) sen så går du på det och den andra duelshocken ska trycka på något (vad som hälst).... B)Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !!