FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 När jag skulle kolla på några gamla inlägg i FuskaMynt-forumet så scrollade jag ner och ställde in "Visa: Alla" där man kan välja de 30 senaste dagarna eller sånt. Sen tryckte jag på sida 3 och kom hit... Inte den snyggaste 404-sidan för Sveriges största spelfuskforum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Fixat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Vad var det för fel på den sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Det såg himla fult ut, en vit sida (helt vit, som extralänkarna innan) och med ett error-meddelande på engelska om 404 - cannot find blablabla... Men nu är det fixat och funkar! Dessutom så upptäckte jag att i vissa trådar och forum så är inte url:en showtopic=[nummer]&st=0entry[nummer] (då [nummer] ersätts av en sifferkombination) utan istället med titlen på forumet/tråden! Lite opraktiskt ur datorsynpunkt när nästan allt lagras med id-nummer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 vad snackar ni om????å just det!men en liten fråga:har admin msn ,isåfall skriv det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Det såg himla fult ut, en vit sida (helt vit, som extralänkarna innan) och med ett error-meddelande på engelska om 404 - cannot find blablabla... Men nu är det fixat och funkar! Dessutom så upptäckte jag att i vissa trådar och forum så är inte url:en showtopic=[nummer]&st=0entry[nummer] (då [nummer] ersätts av en sifferkombination) utan istället med titlen på forumet/tråden! Lite opraktiskt ur datorsynpunkt när nästan allt lagras med id-nummer... det meddelandet får jag också hela tiden. men inte har jag sett nåt om en vit sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 men admin ändrade ju de så att de blev som de skulle ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 ja så sluta skriva i det här ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Tråd låst, användare varnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg