sorry för trippel inläg det hacka
Erat Egna Drömspel
jag vet.. det hände för mig, jag skickade pm till admin om felet att jag gjorde en tråd men inget inlägg var inne i den fast jag gjorde... men det vart inte 3 för mig..
Mitt drömspel: Bra grafik, Skjuta skjuta skallen av folk, som Rq3, bra banor, att man kan göra enga banor.
hade ju varit kul om ingmar kamprad utmanade billgates med en möbel player :P då hade the sims superreal kunnat finnas där simmarna kan göra allt hur farligt eller snuskit det än är
Sluta slöa och gör ett eget spel för f*n!!!
www.gamemaker.nl
↗ till inläggetSluta slöa och gör ett eget spel för f*n!!!
www.gamemaker.nl
Slayer, Liksom det går inte att göra ett drömspel i ett sk*t program som gamemaker. :bah:
↗ till inlägget1. Kalla mej inte Slayer, kalla mej K.K. Slayer eller bara K.K., men f*n inte SlayerSluta slöa och gör ett eget spel för f*n!!!
www.gamemaker.nl
2.Gamemaker suger inte, det är otroligt vilka coola spel man kan göra med det.
när jag såg dina spel så tyckte jag inte dom var så bra gjorda Slayer
↗ till inläggetMina spel......jag har gjort spel men aldrig visat upp dom för någon.när jag såg dina spel så tyckte jag inte dom var så bra gjorda Slayer
jaja men filmer då, Slayer
↗ till inläggetDet där gör du med flit, dessutom har jag uppgraderat mina kunskaper om flash sen senaste gången jag visade en flash här.jaja men filmer då, Slayer
Mitt drömspel skulle vara som San Andreas typ :P Fast man kunde bygga egna hus och banor och sånt..och köpa möbler till sitt hus.. Som The Sims också..att man kunde åka skateboard och lite andra fordon..
Mitt drömspel hade vart ett stort 1-player spel med Mario och Luigi där man kunde sammarbeta spelet igenom...Alltså 2 player sammarbete...
Tekken med vapen och grejor :rolleyes: :ph34r:
↗ till inläggetHar du hört talas om New Super Mario Bros -.-Mitt drömspel hade vart ett stort 1-player spel med Mario och Luigi där man kunde sammarbeta spelet igenom...Alltså 2 player sammarbete...
↗ till inläggetHar du hört talas om WWE Smackdown Vs. Raw?Tekken med vapen och grejor :rolleyes: :ph34r:
Eller WWE Wrestlemania 21?
↗ till inläggetTekken med vapen och grejor :rolleyes: :ph34r:
Har du hört talas om något roligt spel?