💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Hänt

16 svar · startad

Det går jätte segt i fuska.se nu oftast händer det så att det blir error när jag postar ett inlägg. Blir så jäkla förbannad.

Det kan inte va min data den är så jätte snabb så jag tror inte det. Och 8 mb s linje har jag så jag tror inte det är min datas fel eller internet.

Bossen Admin

hmm, här går det gööör snabbt :)

jag tycker också att sidan har blivit bättre, men lite snabbare kunde det allt gå.. ;)

6 Jul 2005

Igår (tisdag) så funkade knappt sidan för mig, för seg... men nu är det bättre igen :D

den ligger nere allt oftare...

7 Jul 2005

För mig är snabbheten alldeles utmärkt :D

Nu så är det bra igen :D

Fatosh, det kan ha varit en störning i brebandet, ifall du har trådlöst....

8 Jul 2005

Mitt brandvägg va lite konstig så jag stängde av den och satte på igen.

13 Jul 2005

om du har program brandvägg; kolla så inte både den och windows inbyggda är aktiverade. då går det segt och många sidor kommer du inte ens in på.

En annan sak jag såg var att Fatosh *hrm* Bitlordade, och det segar ner internet enormt ibland. Så är det iallafall för mig. Det var bara en åsikt/ett tips, så.. (A)

18 Jul 2005

Sidan fungerar som smör som rinner på gräsmattan, i stekhet sol. Det flyter på bra, tills man kommer till en fetsten. Då kommer allas livräddare Ultra Uffe och flyttar stenen.

En sten kan oxå vara ett tillfälligt fel.

28 Jul 2005

Den här sidan är jätte bra........ :cool: :rambo: älskar fuska.se

30 Jul 2005

Jag använder FF och det går för det mesta fort.

1 Aug 2005

tycker det funkar, men en sak är inte bra; det hr börjat bli ganska mycket buggar och sånnt här på sidan... typ statiska servermeddelanden...

5 Aug 2005

fuska.se går skit snabt på min dator men det kanrse har med jag har en g5a.

har bredband så det laggar aldrig :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in