Jag har funderat på att köpa en mac kan ni säga mig vad det finns för fördelar med dom?
Ska kanske köpa en mac..
du kan inte få virus, alla fördelar som pc har, mac OS x är smartare än windows xp, bättre prestanda. den enda nackdelen är att det kan vara lite svårt att hitta spel
okey så vart kan man köpa datan då
beror på var man bor men kolla www.apple.se och kolla var dom säljer dom
jag hitta nada
eller www.pccyty.se dam har lite mac datorer men inga spel till mac tror jag eller på macoteket.se tror det är så :)
så vvart kan man hitta mac spel
testa www.apple.se och kolla i affär delen eller gå hit www.aspyr.com
okey det låter koolt ska nog köpa en
LOL köpa en mac är ju ingen smart idee för mac kan ju typ bara se grundfärgerna avd jag vet sen så finns det typ inge program man kan ha till mac.
va mac är faktis den pesta persion datan och man kan köppa mac spel på http://www.webhallen.com/konsol_start.php?...?avd=1&konsol=6 :)
det e ju koolt
det fins inga fördelar med mac men köp en dator om du har råd i stället.
ja ret många mer en på pc :)
det fins inga fördelar med mac men köp en dator om du har råd i stället.
det finns typ hundra fördelar och fem nackdelar :lol:
det finns fördelar men det beror på vilken mac du ska köpa jag har ingen mac jag vet inte varför men jag har det bara inte :rolleyes:
Men om du köper mac tror jag du inte du kan använda internet! :huh:
Man kan, men mac e en mer "jobbdator" där man använder sig av "skrivprogram" och sånt!! Aja, jag skulle iaf inte köpa en mac...
Svara INTE: Men jag e inte du <_<
vad mennar du med det
JO! man kan använda internet! explorer,netscape, safari, etc. det går visstMen om du köper mac tror jag du inte du kan använda internet! :huh: