Är det nån här som spelar fotboll?? Vilken är din placering? Ditt tröj nummer? Lag? och när började/börjar eran träning??? Spelar ni på grus/gräs/inne?
Fotboll
fotboll är tråkit mitt lag bara förlorade
Har spelat fotboll, men slutade p.g.a dåliga lag"kompisar".
Är det nån här som spelar fotboll?? Vilken är din placering? Ditt tröj nummer? Lag? och när började/börjar eran träning??? Spelar ni på grus/gräs/inne?
spelar fotboll, vänster eller högerback, olika mest 4, det är olika, allt
Forward
10/7
VSK (Vagnhärads SK)
11 Jan börjar den i år
Inne ska vi börja annars gräs..=)
Framspelare (Forward)
7
Börjar nästa vecka på torsdag
Inne, ska börja spela ute på sommar (träna)
Jag spelade inan men jag slutade pågrund av dåliga "lagkamrater".
Jag spelade o¨å fotboll förut med slutade Pga. Dålig lag ''kompisar'' och för att det var tråkit
Jag gick på de förr 2 gånger men jag slutade eftersom det var så tråkigt och dåligt lag!
JAG tycker det är fegt att skulle på sina lag kamrater... man får väl själv spela bättre då! Eller snacka me tränarn så att man får 5 träningar i veckan...
Jag spelar då och jag brukar vara back fast ibland så är jag mittfältare eller forward och jag har inget fast tröjnumer fast jag brukar ha 42 tror jag och jag spelar i KBK och sen vet jag inte när vi börjar fast det blir nog snart och först kommer vi spela inne sen grus och när gräset är bra är det på gräs
Ooooops! Glömde namn laget: PeFF = Pojkarna e för fenomenala!!!! (loooool)
JAG tycker det är fegt att skulle på sina lag kamrater... man får väl själv spela bättre då! Eller snacka me tränarn så att man får 5 träningar i veckan...
Vad menar du egentligen med "det är fegt att skulle på sina lag kamrater", Jag förstår inte riktigt! :?
Vad menar du egentligen med "det är fegt att skulle på sina lag kamrater", Jag förstår inte riktigt! :?
Menar skylla på....
rockstar det är inte fegt att skylla på sina lagkamrater det är nog inte så kul om alla spelar inviduellt och mobbar varandra
jag spelar back och jag har tröj nummer... jag brukar ha 3 eller 4...det kvittar på riktigt....Mitt lag e kassa ( hoppas ingen i eriksfelt ser detta ) men så e dt..men vi e bra kompisar...
soft lag ;P
soft lag ;P
Vad menar du med soft lag? Vad betyder det alltså? :?