Hej jag undrar hur man får kanonen att öppna utanför slottet,,,, jag har 102 sjärnor
Mario 64
Man ska ha 120 stjärnor då öppnas den sikta på taket där står Yoshi prata med han så får du 99 liv :wink:
man får faktiskt 100 liv... vilka stjärnor fattas, jag kan hjälpa dig
99 liv.. Man kan inte ha mer..
jo man får 100 det står 100
nej 99 liv jag har själv klarat spelet om och om igen men när du prata med yoshi så ger han dig 99 liv så springer han och hoppar till vatten falet du hinner inte se honom jag har ett fusk ta en hat vinge så skut ut dig det prinsesan är på slotet
Då hade jag rätt.. Och kul fusk!
Mario 64 e ganska coolt, jag har klarat det nästan, jag hade klarat ut det om jag hade haft det, men nu är det så att jag spelade hos en kompis, och den coolaste mössan är ju lätt Flyg mössan! Det är kul och stört dyka..
nej det står 100, 100, 100 ska vi slå vad jag kan skaffa en bild som bevis, har gjort det på alla fyra filerna hur många gånger som helst och det STÅR 100 inte 99
f*n det är 99 liv fatta din järna är kanse koko
Vad är det här? Det är 99 liv, men detta är överdrivet..
låt se beviset Danne..
Jag har klarat spelet ca 13 ggr man får 99 liv Fatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är 99 och om du får 100 så är det en annan version som är köpt i nåt annat land.
Ja, det är helt rätt...
Dock har jag inte vart där själv (Hos min kompis såg jag de 99 liven) jag har 15 stjärnot ungefär..
hur gör man för att lägga in bilder??
jag har bild bevis på det och det står 100 på min och det är PAL version, inget annat, när köpte ni ert Mario 64, jag var bland de första i sverige[/img]
ni får tänka efter lite också det 99 men så här tex 98 och neråt och det sista livet är ju 0 efter man har dött den gången så får man ju game over 99 0 det är 100 liv
hur gör man för att lägga in bilder??jag har bild bevis på det och det står 100 på min och det är PAL version, inget annat, när köpte ni ert Mario 64, jag var bland de första i sverige[/img]
Hur kan du vara så säker på att du var bland de första? Tror nog inte det men...
För att lägga in bilder så gör du så att du högerklickar på bilden du vill lägga in, tryck på Egenskaper (Om du har ett engelskt modem står det Properties) ringa in adressen och Ctrl C, och sen til lditt inlägg här på Fuska, så trycker du fram den genom at ttrycka Ctrl V, adressen ska stå mellan Img.. Då visas din bild..
ok tack här kommer bilden:
http://www.miyamotoshrine.com/kong/features/mario64/2.jpg
tryck på länken för bevis
och här är en annan bild
http://hometown.aol.com/rynex/graphics/cheatm.jpg
man kan ha 2 marios
Man kan inte ha 2 Marios har du haft Gameshark...