Hoppa till innehåll

Tekken 5


Feather
 Dela

Rekommendera inlägg

grymm, är spelet roligt. jag har tekken 4 och det är ganska roligt

 

Tycker du Tekken 4 är kul så kommer du att tycka att tekken 5 är pisskul. Man kan spela 1an 2an och 3an i tekken 5. Och det är mycket mer saker man kan göra och allt går mer ''smoothare'' dvs gubbarna är skitsköna att kontrollera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför lade du inte listan i min tråd :huh: <_<

men jaja, man har ju sett alla gubbar redan. (såg dem första gången 27.11 04 :P)

och ännu en sak du har bort Heihachi! :bah:

Redigerat av Nike
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På reklamen (som går på MTV) säger dom att det är flest spelbara karaktärer till något Tekken-spel. Vad jag minns så fanns det fler i Tekken Tag, och möjligtvis också i Tekken 3. Dessutom tycker jag Law ser väldigt konstig ut.

Ska nog ändå köpa det. Verkar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är dom där figurerna inklusive dom man kan få fram isåfall finns det mer figurer i Tekken tag.

 

Jo, det är alla karaktärer. Men du kan ju alltid spela ensam och få fram alla gubbar, tröttnar du på det, kan du lira med en kompis eller flera. Sen finns det annat smått och gott man kan göra, tex man kan spela Tekken 1, 2 och 3 som finns inbyggda i Tekken 5 spelet. Så det finns mycket att göra. KÖP DET OM DU GILLAR BEAT E'M UP!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har spelet tekken 5 och jag tycker den är ganska bra du kan t.ex som alla andra spel köra Story Mode och nu kan du också spela Jins eget teken där han lär sig om sitt förflutna och sen Tekken 1,2,3 och lite mer skaker.

Min favorit är Raven

Här lite info om honom:

 

Codenamed 'Raven', he is known as one of the most skilled and ruthless agents from a certain government intelligence agency to which he belongs. Other than the x-shaped scar on his face, little is known about him.

While on a mission to investigate connections between Mishima Zaibatsu and G Corporation, he witnesses Heihachi Mishima being assaulted by a deployment of Jacks and the explosion that ensues when the Jacks self-destruct.

 

Afterwards, news reaches Raven that The King Of Iron Fist Tournament will be held. Raven decides to enter in order to gather intel about the tournament and the motives of those behind it.

post-22453-1121353914_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...