hur många gånger har ni startat om???( jag har aldrig startat om på något pokemonspel) ;)
Starta Om
beror på vilket.. på dom första spelen har jag gjort många gånger.. sapphire kanske 2-3 för att de ble skit av det... leaf green 1 gång tror jag fasst jag e ente säker kan ha vatt 0... silver ett par gånger också.. :) funderar på å börja om på sapphire har 202 pokemon (alla) och spelat snart 300 timmar .... va tror du Snorlax?
Du har ju inte alla! Bara alla i Hoenn:p
jag har inte startat om nån gång om inte att jag har gjort en ny men inte savat.. för att kolla var man hamnar om man e tjej och hur man ser ut.
Tjena! Startade precis om i sapphire för att jag hade spelat över 140 timmar!
Valde Muddy ;)
Det är dåligt att man inte kan ha många sparningar!
hadde du bara spelat i 140 timmar jag har spelat i 285 timmar & 43minuter (det är så jobbigt att fånga latios)
Jag hadde Latias i lv 100 när jag stängde av! :kung:
alla som snackar i detta forum om era finaste,coolaste,gulligaste och bästa, innan ni startar om så kan ni byta över dom till ett annat spel och sen byta tillbaka dom
till emerald: du ska nog inte starta om
På Ruby: 5 ggr
På Saphire: 4 ggr
På FireRed: 0 ggr
På dom andra: Vet inte
↗ till inläggetpå röd,blå,gul 10000000000000 gångr silver,crystal,guld kanske 20 gånger på varje fr,lg 3 till 4 gångr typ :evil:hur många gånger har ni startat om???( jag har aldrig startat om på något pokemonspel) ;)
be smart
Ruby: C:a 9 :student:
Leef green: 0 B)
Blå: 3 :visslar:
RUBY KANSKE 12 GÅNGER
och leef green typ 4 gånger ;)
Red, Yellow 10 gånger kanske.
Silver 2 gånger.
Crystal 1 gång.
Ruby, Sapphire 0 gånger.
FireRed 0 gånger.
Det är många av mina kompisar som aldrig ar startat om på ngot pokemospe!
startade om mitt sapphire.. tog torchick har blaziken med Blaze kick, Fire nått, Emberd och Slash.. använde 2 "pp up" på blaze kick =)