Hur Klarar Man Första Zero Uppdraget I San Fierro?
En Fråga Om Gta San Andreas.
Är det när man ska skjuta ner alla plan med minigun?
isf är det bara att skjuta ner dom
Slå in fusket förstör alla bilar. (slå in fusket flera ggr.)
ja slå in fusket som han skrev . de ä så sjukt svårt de uppdraget . tog jätte lång tid innan ja klarade de . ( kom på att ja kunde skriva in fusket :P ) .
jag har inte klarat det men jag är där..ska skriva in fusket som ni saaa
↗ till inläggetjag har inte klarat det men jag är där..ska skriva in fusket som ni saaa
okej . men du måste ju trycka in de hela tiden ! hela tiden ! o snabbt .
jag har inte gjort zero´s uppdrag, men jag har klarat det ändå, så man behöver inte klara dom... :D
De är ju lätt ja klara de på 3:e gången,men bilskolan är mycket svårare! :) :unsure: :gitarr:
Vissa måste fuska för att klara spelet. Den enda vägen.
Feta korvfingrar som inte kan nåt, förutom att göra massa fusk.
Hahahahaha!!! Är det bara jag som tycker det är patetiskt?!
jo jag klara uppdrag lätt utan fusk
ja tycker att fusk e till för att leka med utanför uppdragen
jag klarar alltid ut spelet 1 gång innan jag börjar fuska..fast då kör man ju bara uppdragen tills man kommer till Las Venturas.. sen efter det leker man lite..
Utan Fusk. Jag Fuskar Inte.
Jag Har Klarat Den Nu Fast Jag Vet Inte Hur Man Tar Bort Den Hära Frågan Nu Hur Gör Man?????????
Asså I Den Hära Sidan Inte I GTA.
Lol , det är i skit kul att skjuta ner alla plan på första uppdraget :)
Jag klarade det uppdraget utan fusk :) Carlito is :cool: but your is not :cool:
Det är ju patetiskt att fuska sig igenom ett spel, okej ni som fuskar efter uppdragen osv för att få ett lite anorlunda spel.
Men att fuska under uppdragens gång, det är ju som att sätta igång ett spel, trycka på ett par knappar osså vipps så var det spelet varvat..Patetiskt :/
Jag tycker de inte är fel om man är på ett uppdrag och nästan inte har något liv kvar så kan man fuska till sig lite mer hälsa de tycker jag är ok!
Är det när man ska skjuta ner plan med minigun?
Så är det bara att Sikta och skjuta Det är inte alls sjukt svårt det är lätt försök utan fusk
föst..