💬
Logga in
Fuska.se

Nån Som Har Psp? Berätta Lite Om Den.

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

läs rubrik*

10 Jul 2005
Nivå 4 · Lärling

Vad kan man säga... Den äger..

Vad vill du veta? Jobbigt att berätta allt om den... Finns så mycket :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

hur stor skärm kommer den att ha?

11 Jul 2005

Kolla på faktan om Psp...

Nivå 3 · Lärling

batteritiden är väldigt minimal har jag hört. Ska du ha PSP till enbart spel rekommenderar jag mycket hälldre Nintendo DS. Men PSP klår med all media resurser den har. Kolla på DVD, Musikvideos, MPEG4, MP3, Avi,DivX mm.

Asså PSP är inte bara för multimedia sony gör det för att den ska bli bättre populärare. Och det beror på vad man gillar för slaxs spel .

Dem flesta Nintendo fans gillar ju äventyr därför att nintendo tillverkar det mest.

Sony tillverkar mest Action bilspel o.s.v

Nivå 3 · Lärling

Jo, men rekommenderar DS mer för batteritiden är så jädra liten på PSP, och inte så kul när allt bara blir svart när man lirar

4 timmars speltid.

Och man ska ladda den när lampan lyser rött. Då är det ens eget fel att man inte laddat den.

12 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

Jaja, men man kan iaf på DS spela med varandra utan kablar och sladdar, på 60 meters avstånd, tror jag det var.

13 Jul 2005
Nivå 5 · Fuskare

PSPn är jävligt cool, ni som bor i GBG dra till Toys i fröluna torg, där kan ni testa den :)

21 Jul 2005
Nivå 1 · Novis

hm vad ska man säga den är helt perfekt Rigde racer är ett underbart bil spel det är prick ps2 grafik hel skön konsoll , + det är väl bara fixa ett extra batteri jag klarar mig och köra i 1tim utan att klaga jag tror inte att nån sitter och kör PSP i

5-6tim i sträck. :blink:

27 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

DS! ! ! ! egentligen börjar jag tröttna lite på nintendo spelen och tycker touch screen bara e jobbigt men psp e dubbelt så dyrt. tror nog jag hellre vill ha ds trots allt.

28 Jul 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

PSPn är jävligt cool, ni som bor i GBG dra till Toys i fröluna torg, där kan ni testa den :)

Man kan testa den på alla Game-affärer i Sverige.
1 Aug 2005
↗ till inlägget

Jaja, men man kan iaf på DS spela med varandra utan kablar och sladdar, på 60 meters avstånd, tror jag det var.

Öhhh det kan man det också i PSP... Och dessutom inte bara 60 meter utan hur långt som helt. Man kommer kunna köpa en slaxs nätverkskort till PSP som man´kan spela över hela europa...

Och så är inte 60 meter mycket <_< dessutom så är det inte det utan upp till 30 står det...

Hur kul är det att chatta med en när man kan springa bort till honom med några steg och säga vad man vill <_<

Nivå 5 · Fuskare

Internet till DS kommer ungefär när PSP kommer ut >_>

7 Aug 2005
Nivå 2 · Novis

ja men det nätverks kortet måste man kopla till en internet slad

och ds har ju wlan så man borde väl kuna spela över hela värden om man nu kan hita en hotspot

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in