pokenaab Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 E det ngn som kan säga vart den 8:onde å sista bossen "Giovanni" håller hus??? Det e till pokemon gul som jag undrar ;D :medieval: Tack
nesse Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 öh kolla andra staden(det finns ju ett gym där) där är han. kan du säga hur man får surf? kommer inte ihåg.
nesse Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 öh kolla andra staden(det finns ju ett gym där) där är han. kan du säga hur man får surf? kommer inte ihåg.
Tidus26 Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Skrivet 11 Juli 2005 mm han är där men skicka inte dubbel inlägg
Dashier Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Skrivet 14 Juli 2005 öh kolla andra staden(det finns ju ett gym där) där är han. kan du säga hur man får surf? kommer inte ihåg. Du får surf i safari zone!
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Skrivet 19 Juli 2005 E det ngn som kan säga vart den 8:onde å sista bossen "Giovanni" håller hus??? Det e till pokemon gul som jag undrar ;D :medieval: Tack Hur vet du att giovanni är sista bossen?
Boffaroffe Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 E det ngn som kan säga vart den 8:onde å sista bossen "Giovanni" håller hus??? Det e till pokemon gul som jag undrar ;D :medieval: Tack Man kan ju bl.a kolla i sin Backpack vilka Badges (Nålar) man har och hur många som fattas. Eller så kan han veta av kanske en av sina kompisar eller låst någonstans... Det finns många ställen man kan få reda på det. Jag kan ju säga redan nu att Giovanni är sista bossen, och att man får tm:et "Fissure" som är ett 'One-hit-K.O' slag (man dödar en fiende på ett slag), när man har klarat hans pokémon. Efter att man har klarat Giovanni så bär det av mot Elite-4 ;) Men som sagt så finns Giovanni i 2:a staden, som nesse sa.
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 E det ngn som kan säga vart den 8:onde å sista bossen "Giovanni" håller hus??? Det e till pokemon gul som jag undrar ;D :medieval: Tack Men på nålarna som fattas så syns ju bara ett frågetecken framför en silluet på åttonde gymledaren.
Boffaroffe Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 Så sant, du har rätt i det. Men det är bara räkna hur många frågetecken som finns kvar, och så många gym finns det kvar. Rätt så simpelt om man förstår hur jag menar.
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Skrivet 20 Juli 2005 Så sant, du har rätt i det. Men det är bara räkna hur många frågetecken som finns kvar, och så många gym finns det kvar. Rätt så simpelt om man förstår hur jag menar. Men det kunde ha varit en helt ny person som var åttonde gymledaren
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Skrivet 24 Juli 2005 Vad menar du? Att det inte är Giovanni som är sista bossen? Det är han.
Rekommendera inlägg