hej. ja undrar om det är någon som spelar gunz online .för ni som inte hemsidan är www.gunzonline.com du måste ladda hem det men det äger fett! värsta skjutar spelet liknar matrix faktist snälla skaffa och om ni gör det adda min msn [email protected] och säg era namn cya later aligator :D
Nån Som Spelar Gunz
ska testa...snart
Ska man ta betan eller Korean ?
// Waddis :gitarr:
vet inte va ja tog men ta beta
min brossa har han e level 56:D
det äger men jag undrar hur man hoppar fram som en leopard (tror jag stava fel <_<) men jag skulle vara tacksam om nån sa hur man hoppar fram som en "leopard"
Man trycker två ggr snabbt på den knappen du går framåt med :meddum:
// Waddis :gitarr:
lvl 11 ska sluta spela ganska tråkigt nu sålde alla min grejer
Vad gör man mer på det förutom går runt å skjuter??
ni kan köpa min för fm om ni vill lvl 11 snart 12!
Det ska jag tästa :gitarr:
jag spelar men har presis börjat det är något fel det står agent not avalible om ni ej för står så har jag en film hur det ser utt adda min msn så kan jag skicka [email protected]
jag testade nyss. jag visste inte att det fanns så bra gratis online spel. det tog inte heller specielt lång tid att ladda ner. ska skapa en egen server eller vad man nu kallar det(rum kanske det kallas) enbart för fuska.se användare och deras vänner. jag skriver mer information om det i en ny tråd så fort som jag är klar med den.
men hjälp mig så här ser det utt här ser du
nä hä ingen vill hjälpa mig då kan jag aldrig spela gunz lika bra att av instalera
han som har den där grejen över huvudet betyder att hans internet inte funkar typ om man har slad så har den gått av!
jag spelar :cool:
↗ till inläggetOm alla har en sån så är det du som laggar.han som har den där grejen över huvudet betyder att hans internet inte funkar typ om man har slad så har den gått av!
ja men hur fixar jag det jag har 24 mb bredband :cry:
palla hela skiten.