Tyckte mest om Storyn...:)
Favorit Spel?
Super smash bros Melee rockar :D
↗ till inläggetTyckte mest om Storyn...:)
Jo, den är ju också bra, men håll med om att det är skönare styrning än de andra
↗ till inläggethmm.... Jag har ju inte spelet ens... Då kan jag ju inte hålla med... :DTyckte mest om Storyn...:)
nehe, så du har bara hört storyn och inte upplevt den. Då har du missar nåt :P
Jag hörde iaf att man skulle rädda någon.... Och så är det zoombies med i bilden..
inte riktigt zombies, dessa är värre :P men det är faktiskt ännu bättre än vad man tror ;)
Alla tar det ungefär som Luigi´s Mansion i sånna fall...
Man säger: "Man ska bara fånga spöken, det är skittrökigt"
Jo, det verkade faktiskt spännande..... Är dock rätt pank för tillfället...
↗ till inläggethar oxo hört storyn...har funderat på att köpa den........hört oxo att de inte finns bara zombies utan några andra varelser som e smarta snabba o blablabla ;)inte riktigt zombies, dessa är värre :P men det är faktiskt ännu bättre än vad man tror ;)
vilka e de???
det finns inga zombies alls, alla här är smartare än zombies.
Köp det , det äger!
SSBM är lätt det bästa multiplayer spelet(iallafall enligt mig) men däremot så är det långt bort från bästa singel player spelet(enligt mig) så enligt mig så borde alla som inte har SSBM köpa det!!!!
resident evil 4 helt solklart.
ja, det är ett spel som står sig. har du fått handcannon?
Tycker nog ToZ...
Det heter TLoZ :P
felet med tww är att det är för kort, inte tillräckligt mycket tempel och bossar, därför är det inte bland mina favoriter
SSBM eller NHL gillar jagh men röstade på SSBM
↗ till inläggetTycker nog ToZ...
Menar du TLoZ(the legend of zelda) eller ToS(tales of symphonia)?
Jag håller med Capone, TLoZ TW skulle vara mycket bättre om det var lite längre men det är endå bra. Får väll se om TLoZ TP är längre.(det lär det vara)
jo, det lär vara mycket längre... jag längtar så mycket tills det kommer
Jag röstade på Annat för jag tycker Tony hawk Underground 2 är bäst :)
jaså, hade trott att du skulle välja MKDD... men har inte ens testat tony hawk... är det skoj?