↗ till inläggetJag vet också lite om Ermelad ganska mycket egentligen men....jag tror det är lite för likt Ruby och Sapphire så jag är inte säker på att jag köper det! :bah:Jag vet rätt mycket om det och om man fångar alla 202 hoenn PKMN
så får man välja nån av dom tre gamla start PKMN Chikorita, Totodile
eller Cydaquil. Mer om Emerald kan du läsa här: http://dynamic3.gamespy.com/~psypoke
Vilka Är Dina Favorit Pokemon Spel?
Jag röstade på Ruby/Saphire
Dem flesta värkar tycka ruby sapphire men det är väll så att om många har haft röd och blå och klarat ut spelet super många gånger så blir leafgreen och firered ganska likt det
↗ till inläggetEgentligen är det väll inte så stor skillnad mellan emerald och ruby sapphire men den skilnaden det är gör den väll bättre. Någon som vet när pearl och diamond kommer ut?
I Japan kommer det ut i December.Dock kommer väl det spelet till Sverige tills nästa sommar eller höst.
Jag det dröjer nog lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååång tid.......Det har inte kommit ut mycket spel till DS om ni vill veta vad jag tycker!
jag har inte spelat ruby jag har inte spelat leafgreen men jag har spelat sapphire och fire red så jag rösta att dom är lika bra :)
Om du har spelat Ruby är det typ likadant som Sapphire! :ph34r:
Om du har spelat Leef green så är det typ likadant som Fire red! :ph34r: