Jag hade tänkt köpa fire red elr leaf green men jag undrar om det är nån större skillnad på dom och Red, blue och gul?
Fire Red/leaf Green
↗ till inläggetdet är bättre grafik (mycket bättre) och det finns attacker som på ruby/saphir och alla öarna 1-9Jag hade tänkt köpa fire red elr leaf green men jag undrar om det är nån större skillnad på dom och Red, blue och gul?
Du måste ha det om du är pokemonälskare men det är inte lika bra som R/S/E :gitarr:
↗ till inläggetDu måste ha det om du är pokemonälskare men det är inte lika bra som R/S/E :gitarr:
jag är ingen direkt pokemon älskare!
Nä då skall du nog inte köpa det men det är bara samma story och pokemon som i röd och blå annars så är det nästan ett nyt spel. + Där finns1-9 nya öar! :huh:
↗ till inläggetDet är rätt stor skillnad, Elite Four tränar ju sina Pokemon o sånt.Nä då skall du nog inte köpa det men det är bara samma story och pokemon som i röd och blå annars så är det nästan ett nyt spel. + Där finns1-9 nya öar! :huh:
↗ till inläggetNä då skall du nog inte köpa det men det är bara samma story och pokemon som i röd och blå annars så är det nästan ett nyt spel. + Där finns1-9 nya öar! :huh:
Coolt! :cool:
↗ till inläggetNä då skall du nog inte köpa det men det är bara samma story och pokemon som i röd och blå annars så är det nästan ett nyt spel. + Där finns1-9 nya öar! :huh:
Det är inte bara Pokemon från Röd/Blå det är ju Pokemon från Guld/Silver också!
Ok, det var bra! :cool:
Och det är mer utmaning på FR/LG än R/B/Y
↗ till inläggetgrafiken e bra ...superbra. B)Och det är mer utmaning på FR/LG än R/B/Y
Ett spel du ska köpa men fire red och leaf green får du välja mellan din favorit färg :P
Grönt är snyggast!
Nä.. Rött.
Ja det är väl en smaksak...
rött e coolt men köp emerald det var kul för jag har det (klara ut det på 4 dagar)
Kul att klara ut de på 4 dagar då :/
↗ till inläggetrött e coolt men köp emerald det var kul för jag har det (klara ut det på 4 dagar)
Du kan inte ha klarat ut hela Battle Frontier på 4 dagar!
[EDIT] sorry läste inte hela sidan
skillnad mellan dom två är att du kan hitta olika pokemon. tryck här för att se vilka det är
deoxys är i attack läge i fr och i defense läge i lg.