Jag tycker att nåt nytt skill borde komma där man kan plantera växter och sånt... Det skulle vara kul! :) Skriv ner andra skill ni kan komma på som skulle vara kul att ha.
Nytt Skill På Wow Borde Komma
Snickrare skulle vara skoj så man kunde bygga hus och stolar m.m
Ja.. Det skulle man tjäna maffigt med pengar på... Bygga stolar bord.. Vagnar..
vagnar eller nått till hästen så man kan skjutsa dom i sitt party/guild;)
Taxi här var det taxi! Jag kör från Hammerfall till SS hehe... lol :P
De som åkte med taxin skulle vara rätt döda ifall den åkte från Hammerfall till SS :P
Svart taxi klär ut sig till Taturen sen rånar man de små Orc barnen... Mohahahahahaha
↗ till inläggetBYGGA MUSKÖTER OCH SÅNTJag tycker att nåt nytt skill borde komma där man kan plantera växter och sånt... Det skulle vara kul! :) Skriv ner andra skill ni kan komma på som skulle vara kul att ha.
Använd inte casp och vad är musköter?
musköter är gevär och det kan man redan göra med engineering...
någon ny skill så man kunde bli bättre på att slåss efter lvl 60
Sälja sinna ''Pets'' Till andra spelare :) Fast dom har jätte lite skadda då.. Annars skulle det bli för lätt!! :cool:
↗ till inläggetSå du menar alltså att det skulle va en skill att sälja husdjur, försäljarskill :/Sälja sinna ''Pets'' Till andra spelare :) Fast dom har jätte lite skadda då.. Annars skulle det bli för lätt!! :cool:
att skapa sina egna vapen skulle vara kull eller något liknande :S
menar du att göra egna unika vapen då? för att smida vaden går ju redan
menar du att göra egna unika vapen då? för att smida vapen går ju redan
Det skulle vara ballt om man kunde bilda familj. bli ihop med nå'n, gifta sig, ha lite rajtan-tajtan, uppfostra barn osv.
menar du att göra egna unika vapen då? för att smida vapen går ju redan
aa det menar jag :)
jo, en slagt sak som man kan åka på/i. Som att flyga fast på marken där många kan få plats.
↗ till inläggetjo, en slagt sak som man kan åka på/i. Som att flyga fast på marken där många kan få plats.
jag fattade inte riktigt där du..