jag tycker att 51 var rätt enkel. hur gjorde ni för att döda dom???????????????
PS: 0,54 sek me game and watch
jag tycker att 51 var rätt enkel. hur gjorde ni för att döda dom???????????????
PS: 0,54 sek me game and watch
0.37 sekunder.
Vad använder ni för attack med Mr Game And Watch... Kör ni med B-sidan eller?
eller hur, det vill jag veta, har inte ens klarat under 3 sek... :(
↗ till inläggetMan har ju väldigt lite tid på sig.... Är det 5 sekunder eller?eller hur, det vill jag veta, har inte ens klarat under 3 sek... :(
↗ till inläggetdet är 7 sekeller hur, det vill jag veta, har inte ens klarat under 3 sek... :(
har klarat det på 0.72 sekunder nu... men jag vill lyckas bättre... hur gör man med mr game?
↗ till inläggetframmåtsmash när cptnflcn springer mot en kanske...?har klarat det på 0.72 sekunder nu... men jag vill lyckas bättre... hur gör man med mr game?
Den svårast är troffy pussle eller vad den heter
Lättaste är nån minns inte
↗ till inläggetNja, det måste ju vara en direktdödande attack..... Man får aldrig under 1 sekund med en smash-attack...har klarat det på 0.72 sekunder nu... men jag vill lyckas bättre... hur gör man med mr game?
jaha, men vilken kan det vara med mr game då?
Nu minns jag att det var Event match 3 eller 4 eller 7 som var jätte lätt
jo, alla dem 3 är nog väldigt lätta... men en där man är eller möter en yoshi... minns inte riktigt... den är i alla fall jätte lätt
Jag har stora problem med Yoshi´s Herd,,,, Det är nog den som är svårast för mig ändå...;)
Event match 50 är svårast :)
↗ till inläggetEvent Match 44 då man möter massa andra Mr Game and Watch.jaha, men vilken kan det vara med mr game då?
det e vell den me 3 st sammus.. den var svår
Svårast är ju den man ska slå utt båda Nanas från Ice climbers
Den är svin svår
Hur klarade ni Event Match Lv. 51? Tips?
Jag var iaf Jigglypuff Och slog typ Giga Bowser mede hoppattacken A ner.... Och gjorde därefter B-ner på honom... Mot dem andra 2 körde jag som vanligt...
trollungen..... Den är hur enkel som helst..... Det är bara att greppa... Greppar man fel så kastar man undan den och greppar man rätt så är det bara att kaste ut den...
Orzon: Det är bara att stå där nere på plattformen och göra A-ner(smash)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in