Gäst GTA-PALLE** Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) mitt fuska rank går upp och ner igår hade jag 21 nu har jag 12.4 varför <_< :( Redigerat 21 Juli 2005 av GTA-PALLE** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Ifall dina inlägg/nyheter/fusk osv. raderas så går din FuskaRank ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Ifall dina inlägg/nyheter/fusk osv. raderas så går din FuskaRank ner.. Jag har bara sätt in fusk på killzone star wars battlefrontoch dom är inte raderade :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 kanske har skrivit ett inlägg som var dåligt som en av moderatorerna tagit bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.