Haha, konversationerna mellan folken är alltid klockrena. Det är nästan sällsynt att få höra en konversation som är logisk. En kille fick en gång för sig att han var en kvinna. Riktigt skumt. Sen så har det hänt att folk har missförstått varandra rejält.
Vandrade bara runt en skogs stig en gång, efter jag klarat MainQuesten. Såg två Burma vakter som var ute och jagade hjort med pilbågar. Tänkte att jag följde efter dom. Ena vakten var längre fram än den andra och spanade, medans den andre sköt på kommando. Plötsligt sköt den vakten längst bak en pil i luften, som råkade träffa den ena vaktens ben. Han brast ut ett tjut som lät väldigt tjejigt, typ: ''Eiihhhhuhhh". Efter en stunds tystnad (typ 10 sekunder) brast den skadade vakten ut "I'm going to kill you, you Psychopath!" och drog svärd. Han sprang mot den andre vaktens riktning men det fanns ett träd emellan. Och den arga vakten fastnade i det. Han fortsatte springa hela tiden, men kom ingenvart. Då sade den andre vakten; "The body is still warm, the killer must be near" fast ingen hade dött. Sen började han skjuta den vakten som fastnat i trädet med pilar, det tog väldigt lång tid(dom är dåliga på att aima), och alltid kom det kommentarer mellan båda vakterna
Skjutande vakt "YOU SHALL DIE!"
Fastnande vakt: "Uhhh, Ahhh" "A psychopath!"
Efter en 20 minuters fjollfajt så dog den fastbuggade vakten. Efter typ 40 pilar i huvudet och 20 i arslet. Då sprang den andre vakten emot han och böjde sig ner och sa "The body is still warm, the killer must be around here" och vände sig emot mig och började attackera mig. Jag förstod verkligen ingenting. Så jag hade inget annat val än att dra svärd och hugga ner han.