Ska jag chippa mitt X-box
Chippa
Nä.
det är inget atta hålla på med! det är alltid större risk att det händer något med boxen om du grejar med sånt... bättre att hålla den original!
Nej, om typ 30 år kanske det är en klenod! Men om du vill ha billiga spel nu + få ut mer av boxen så ska du chippa den.
↗ till inläggetSka jag chippa mitt X-box
Jag har chippat mitt! Det tycker jag är bättre, dt är iaf inget fel på mitt xbox!! Jag tycker du ska chippa!
Jag har chippat min box,å de va f*n mkt bättre än å hålla på å köpa alla spel man vill ha å punga ut flera tusentals kroner på de.Å föresten så kan man få en box riktigt billigt idagens läge om man vill ha en orginal som inte är chippad
Dom chippade kan man få nästan lika billigt... Bara man kollar omkring lite innan man köper.
Chippa inte. mitt x-box pajade å då fungerade inte garantin på den <_<
De beror på va de va fö chipp,vem som gjorde det å va de va fö bios på den.Jag har aldrig haft problem med mitt smart xx v2 chipp å jah känner en som hade det förra smart xx chippet å han hade aldrig nå problem me den heller & han använde sin box varje dag
Om du chippar. Gör det på ett seriöst ställe som lämnar någon slags garanti.
de måste man juh nästan göra,annars kan man få en box som hålle 3dagar å sen ä de bara å slänga den
Chippade mitt Xbox och köpte 120gigs hdd.. Helt klart värt pengarna, låna spel av kompisar, lägg inn på hddn.Och vill du vara en liten fuling så lär dig hur du laddar hem spel :visslar: ... Jag har tjänat in mkt pengar på att jag chippade krysslådan eftersom att jag har lånat en massa spel från kompisar.. :kung:
Såklart att du ska chippa. :)
Man ska självklart chippa en xbox.Jag läste i mikrodator tror jah den hette å där stod det att en modifierad/chippad xbox är den mest överlägsna hemma anläggningen man kan ha hemma kopplat till tv:n
Jag tycker absolut att du ska chippa din box om du gör det på ett ställe som går att lita på och att du får garanti. jag har chippat min box på micro store (xecutur 3) men har inte haft några problem. Så känner du att du vill chippa så gör det för det är värdt pengarna. Lycka till :cool:
Mitt x-box e chippat;om man chippar kan man köra linux på den :D
va kan man gö me linux ?jag vet att jag måste ha det programmet för att kunna använda min dvd brännare till boxen för att man ska kunna använda den.Men va kan man göra mer me linux?
Tror att man kan ha som ett skrivbord med genvägar o.s.v på xboxen genom Linux...
Ja har också cippat mitt x-box och man ångrar det ju inte.
man får ju allt mycket billigare! :P