💬
Logga in
Fuska.se

Hur Måga År Kommer Fuska Finnas

15 svar · startad · 🔒 låst

jag undrar hur många år till fuska.se kommer att finnas 10 år till eller mer?????? :huh: B) :rambo:

27 Jul 2005
Nivå 3 · Lärling

Haha, vem vet. Men dom flesta forumen brukar läggas ner efter ett tag, då admin har så hårt arbete att han/hon kanske inte orkar hålla uppe, eller betala en sida. Men om admin gillar sitt jobb kanske jag kan tippa på 1 år eller 2. Vet inte, bara vilda gissningar.

↗ till inlägget

Haha, vem vet. Men dom flesta forumen brukar läggas ner efter ett tag, då admin har så hårt arbete att han/hon kanske inte orkar hålla uppe, eller betala en sida. Men om admin gillar sitt jobb kanske jag kan tippa på 1 år eller 2. Vet inte, bara vilda gissningar.

man undrar ju?????? :huh:

hmm. 1-2 år HÖGST. sen tar admin och skaffar sig ett liv. :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

I hjärtat finns det alltid, vilket betyder att en annan lämplig person tar förmodligen över det.. <host>.

Men jag skulle gissa på några år faktiskt, berors på hur omvärlden ligger till, om tv-spel och dataprylar inte är mode längre, då de höga halvhockeyfrisyrerna kommer tillbaks och folket sminkar sig, lyssnar på på discopop, införskaffar Sweet-affischer i rummet, har supertajta läderbrallor och börjar debattera om kärnekraft igen, då, då, tror jag det är dags att lägga ner.. På riktigt.

Nivå 8 · Veteranfuskare

men det kanske inte läggs ner alls, kanske bara att när inte admin vill mera så tar en annan över och sköter hans jobb..

↗ till inlägget

men det kanske inte läggs ner alls, kanske bara att när inte admin vill mera så tar en annan över och sköter hans jobb..

Det tror jag å :rolleyes:
Nivå 9 · Veteranfuskare

#21 kanske? eller nån admin känner isåfall.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Eller så säljer han sidan + domänen till den höst bjudande... Hoppas det aldrig blir så...!

Nivå 9 · Veteranfuskare

nej det brukar inte bli så bra då. vi får väl se hur länge admin, vill/orkar/har lust till/vill/tycker att det verkar rimligt, att driva sidan. men sidan kan nog bli max 70 år till, om inte crona lever väldigt länge förståss :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Han är ju 86:a så... Det är ju faktiskt möjligt. ;)

Nivå 9 · Veteranfuskare

en 90 årig gubbe som äger ett av sveriges största spelforum :lol:

sitter framför datorn hela dan och dricker jolt :P tänk er den synen! med långt, vitt skägg!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

en 90 årig gubbe som äger ett av sveriges största spelforum  :lol:

sitter framför datorn hela dan och dricker jolt  :P tänk er den synen! med långt, vitt skägg!

Häftig tanke :cool:
28 Jul 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Men jag tror inte att admin vill lägga hela sitt liv på fuska...

Nivå 9 · Veteranfuskare

inte jag heller. nångång kanske han får för sig att skaffa sig ett liv...

Nivå 8 · Veteranfuskare

Den här tråden har mest lett till en stor mängd spam.

Admin lägger ner sidan när han vill.

Nu låser jag iallafall.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.