Hur många KO""poäng"" har du på vs:records med din bästa gubbe...
Han som leder! :)
Hur många KO""poäng"" har du på vs:records med din bästa gubbe...
↗ till inläggetdu ska hjälpa ig på min super mario sunshine :unsure:Hur många KO""poäng"" har du på vs:records med din bästa gubbe...
Jag kör inte med nån speciell gubbe i toppen..... Men jag vet att den ligger över 3000..... Vart finns det alternativet.....?
haha ojsan :( glömde de .. illa**
Ännu illare.... Gubben med högsta KO´s på mitt spel har 1648...=)
haha :P Illa** ; D ; ) Min e mario och han har 11 465
Vad är din sammanlagda KOs då?
jag har 10000
↗ till inläggetMin sammanlagda är 25000.... Men jag kör normalt på allt och utan items och sånt... Inga sudden death regler här inte...Vad är din sammanlagda KOs då?
min e samus o högsta e 7000 ko's :D
Har inte spelet
:) min e 48 322
På mitt eget memory card har jag inte så mkt tror jag, vet ej, orkar inte kolla.
650 ca
Det är C falcon som leder
Men det är därför jag är han :P
Jag brukar vara sheik jag har ungefär spelat 200 matcher med han och jag har ca 500 KO :)
Totala KO: 2258
Annan statistik:
VS play matches: 360
Total damage: 331214
Selfdestruct total: 811
Mest använda karaktär:
1:Jigglypuff
2.C. falcon
Jag och min brorsa kör aldrig med Puff men hamn ligeger etta för att han kör vi alltid som CPU.
Förut körde jah jämt supersmash...nu blir d mer ibland..
Jah har flera tusen spelade vs. matcher :)
Har varit inaktiv ett tag från sidan..Så dr.cheat vad hände med ninendo flammengo =!?
↗ till inläggetMin Total Damage är 25000000+..... trots alla mina raderingar...Bara mitt namn jag använder mig av har gjort över 7500000... Min ledare är nu Luigi på 1660 KOs...2:a ligger Fox på 1600....Jag brukar vara sheik jag har ungefär spelat 200 matcher med han och jag har ca 500 KO :)
Annan statistik:
Mest använda karaktär:
2.C. falcon
Jag och min brorsa kör aldrig med Puff men hamn ligeger etta för att han kör vi alltid som CPU.
↗ till inläggetInte visste jag att du bruka andvända LuigiJag brukar vara sheik jag har ungefär spelat 200 matcher med han och jag har ca 500 KO :)
Annan statistik:
Mest använda karaktär:
2.C. falcon
Nu har jag med C. Falcon 930 KO snart är han över 1000 :)
↗ till inläggetNej, Luigi är en gubbe jag använde förr i tiden bara... har fortfarande han som mest spelad tydligen...Jag brukar vara sheik jag har ungefär spelat 200 matcher med han och jag har ca 500 KO :)
Annan statistik:
Mest använda karaktär:
2.C. falcon
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in